درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 39315
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

عضویت 10 هزار کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران در بسیج

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰هزار کارمند این مجموعه خدوم عضو بسیج هستند.

فریبرز خزایی اظهار داشت: در حال حاضر بسیج مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بالغ بر ۱۰۰ حلقه صالحین تشکیل داده است که این حلقه ها پیرامون موضوعات تربیتی و فرهنگی و همچنین مسائل سیاسی روز هر دو هفته یکبار جلساتی را تشکیل می دهند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد با خانواده شهید ان زرین قدم ، باقرخانی و متولی

در راستاي اجراي طرح سپاس و تكريم از خانواده محترم شهداي والامقام ، سرهنگ خزائي فرمانده مركز مقاومت بسيج روز يكشنبه مورخ 16 اذر ماه ۹۳به همراه آقاي رسول نسل رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه ۱۰و ۱۱تهران، با حضور در منزل شهیدان گرانقدر علي اصغر زرين قدم و شرنگ رموزي باقر جاني و يدالله متولي با والدين مكرم این شهيدان ديدار کردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

تشکیل حلقه‌های صالحین از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازمان بنیاد شهید است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حلقه‌های صالحین با هدف افزایش آگاهی و دانش اعتقادی، سیاسی و دینی بسیجیان در پایگاه‌های وابسته به بسیج بنیاد شهید در کشور تشکیل می‌شود.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برگزاری همایش سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین در رشت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است، گفت: یکی از برکات الهینظام جمهوری اسلامی تشکیل بسیج است.

طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همایش دو روزه سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیج با حضور بسیجیان شهرستان رشت در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد، گفت : شجره طیبه بسیج، یادگار جاودان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است وکهبه پیروی از سیدالشهدا(ع)، ایستادگی در مقابل ظالمین را درس زندگی خود قرار داد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

بسیج اساتید در مرکز علمی کاربردی بنیاد قزوین راه‌اندازی می‌شود

 احسان‌الله لنکرانی ،معاون آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه راه‌اندازی بسیج اساتید از برنامه‌های آینده مرکز است، گفت: در تحقق این هدف رایزنی‌های لازم انجام شده که با رسیدن نتیجه، آن را عملیاتی می‌کنیم.

 وی با اشاره به اینکه پایگاه بسیج دانشجویی خواهران و برادران با انتخاب مسئولان در مرکز فعال شده است، گفت: امکانات اولیه مورد نیاز پایگاه فراهم شده که قرار است در قالب این پایگاه هسته‌های فرهنگی نیز با رویکرد توسعه تفکر بسیجی در بین دانشجویان راه‌اندازی شود.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

برگزاری همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی

اصغر قاسمی، دبیر همایش علمی تبیین  نظام اداری جهادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارمندان، اظهار داشت: باتوجه به گذشت 36 سال از عمر پر برکت پدیده شگفت انگیز انقلاب اسلامی در عرصه سیاست و مملکت داری، شاهد آن هستیم که تاکنون نظام  اداری مبتنی بر اصول و قواعد اسلامی و برابر با انگاره های حکومت دینی طراحی نشده است و امورات با مدیریتهای سلیقه ای  و در عرصه آزمون و خطا ، گاه در مسیر صحیح و گاه بر روش ناصحیح اداره شده است.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

یادواره "تبار مهر" به منظورگرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثاگران 10 آذرماه 93 با حضور حجت الاسلام و المسلمین موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی، میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از مدیران کل بنیاد در نمازخانه ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد. که گزارش تصویری آن در ادامه تقدیم می گردد .




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , گزارش های تصویری , یادواره ها , ,

یادواره "تبار مهر" گرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد به همت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , یادواره ها , ,

پایگاه مقاومت بسیج 9 دی با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر عامل، مدیران شعب و جمعی از کارکنان بانک دی رسماً افتتاح گردید.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

بسیج به برکت خون شهدا با همان شور دفاع مقدس ایستادگی می کند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: بسیج پا در مسیر ولایت به برکت خون شهدا و با تأسی از سفارشات امام(ره) با همان شور دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی می کند.

وی با اشاره به آمار 45 درصدی شهدای بسیج، افزود: بسيجيان، مردان ميدان هاي خطر و فداكاري در دفاع مقدس و سایر عرصه ها بوده و هستند و آمار بالای شهدا و ایثارگران بسیجی نیز حکایت از تأسي بسیجیان از فرهنگ عاشورایی، سیره اهل بیت و تدابیر امام راحل(ره) و آمادگی بسیج برای ایثار و فداکاری دارد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

تجدید میثاق بسیجیان استان کرمان باشهداء

کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان به همراه مدیرکل و معاونین ایشان با حضور در گلزار مطهر شهدای استان با شهداء تجدید میثاق کردند شایان ذکر است که این مراسم با پیاده روی وانجامغبارروبی وعطرافشانی گلزارشهداء و قرائت زیارت عاشورا " و سپس با سخنرانی حسنی سعدی ،  مدیرکل استان کرمان درخصوص هفته بسیج برگزار شد .  

ایشان به تشکیل بسیج مستضعفین قبل از آغازجنگ ‏تحمیلی بهدستورحکیمانه امام راحل ‏)ره) اشاره و بسیجیان را شاگردان مکتب امام حسین )ع ) و نگاه بسیجیان را به فرهنگ عاشورا دانستند و مملکت ‏خودرا مملکت امامحسین (ع) و روحیه خدمت وتفکربسیجیان رامثال زدنی عنوان نمودندوهمچنینازاشاعه فرهنگ و تفکر بسیج درسوریه و عراق ‏برای مقابله با داعش وتاثیربسزای آن اشاره داشتند.‏

حسنی سعدی  فرهنگ بسیجی را فرهنگکار،جانفشانی ایثار،گذشت و وفاداری به امام زمانه خود دانستند و خاطرنشان کرد تا زمانی که این فرهنگ زنده ست ‏کشورمان همواره پرتلاش و پویاخواهدبود.‏
درانتهای جلسه به قید قرعه به حاضران جلسه جوائزی اهدا شد .




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران : بسیج و فرهنگ بسیجی اندیشه تفکر و تعقل است

سید منصور میر مرادی در مراسم پیروان ولایت که روز سه شنبه 4 آذرماه 93 در سالن فرهنگی سیدالشهدا(ع) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، خطاب به بسیجیان، گفت: امروز بسیج و فرهنگ بسیجی اندیشه تفکر و تعقل است و فرهنگ بسیجی سبب شده هرگونه بن بستی در جامعه ما مرتفع شود؛ مردم فرهنگ بسیجی را که نوعی کمک، امداد رسانی و در صحنه بودن با ارزش های والای خود و به معنای والای کلمه ایثار است را قبول دارند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

همایش بزرگ

همایش بزرگ پیروان ولایت روز سه شنبه 4 آذر 93 با حضور بسیجیان بنیاد و سازمان های تابعه، مسوولان، معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت روز بسیج مستضعفان

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان، نیروهای نظامی و بسیجی را نیروهایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد که با حضور آنان آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد.




موضوع :
اخبار , ,

استفاده دیگر کشورها از الگوی بسیج برای ایجاد امنیت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این که امروز از الگوی بسیج در دیگر کشورها برای ایجاد و حفظ امنیت استفاده می‌شود باعث افتخار ماست.




موضوع :
اخبار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران : بسیجیان مروجان واقعي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستند

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گفت: بسیجیان مروجان واقعي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستند و باید در انتقال اين فرهنگ ارزشي براي نسل هاي آينده كوشا باشند.




موضوع :
اخبار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

سردار انصاری : شبکه های مجازی و نرم افزارهای ارتباطی به فرصت فرهنگ ساز تبدیل شوند

سردار محسن انصاری در مراسم رونمایی از سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ضمن تبریک هفته بسیج در رابطه با موضوع دیجیتال‌سازی اسناد گفت: شبکه های مجازی و نرم افزارهای ارتباطی به فرصت فرهنگ ساز تبدیل شوند




موضوع :
اخبار , ,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل : وظیفه ما تلاش برای رسیدن به اهداف شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در یادواره 50 شهید والامقام محلات معجز و باغمیشه اردبیل، گفت: شهیدان با تمام غیرت و جوانمردی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و وظیفه ماست که در راستای رسیدن به اهداف آنان تلاش کنیم.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

 

گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده- بسیج خواهران بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان ها و مراکز وابسته، حلقه های صالحین، تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی در پایگاه شهید مقیمی از ساعت 14 الی 16برگزار گردید.




موضوع :
سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

گفتگوی با فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته مبارک بسیج

فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چیزی که برای بسیج بنیاد اهمیت دارد این است که در کنار مأموریت‌های ذاتی خود که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین شده است، مأموریت‌های خود را همسو با مأموریت‌های سازمانی و بنیاد ادامه دهد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

تجدید میثاق بسیجیان بنیاد با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)

در آستانه گرامیداشت هفته مبارک بسیج ، گروهی از بسیجیان وزارتخانه ها، ادارات و سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران نیز به همراه جمعی از عزیزان بسیجی مرکز و پایگاه های تابعه با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) ضمن تجدید میثاق با آر مانهای امام راحل(ره)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه شهدای انقلاب عهد و پیمان بستند




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در ادارات کشور از اهداف شورای عالی بسیج کارمندان است

اولین جلسه شورای عالی بسیج کارمندان کشور با هدف اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن ادارات کشور و پیشبرد اهداف ماموریت های بسیج کارمندی با همفکری نظامند صاحبنظران کارمند کشور برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

بسیجیان مشق جنگ فرهنگی را به پایان رساندند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان مشق جنگ فرهنگی را به پایان رساندند، گفت: ملت‌های بیدارشده بنای کنار گذاشتن مقاومت را ندارند.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

امنيت كشور در گرو تفكر بسيجی است

فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: تفكر بسيجی مهمترين عامل اقتدار و امنيت جامعه است. ایشان از خودگذشتگی، ايثار، توجه به ارزش‌های اخلاقی و رفتارهای مبتنی بر مبانی دينی، خلاق و پركار بودن از مهمترين شاخصه‌های تفكر دينی و بسيجی دانست و افزود : ايران با داشتن اين شاخصه‌ها توانست در مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس به پيروزی برسد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

رمز ماندگاری بسيج تبعيت از ولايت است

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: تبعيت از ولايت‌فقيه رمز ماندگاری و تداوم بسيج بوده است. وی با اشاره به اينكه كارمندان بنياد عملكردی مانند تفكر بسيجی دارند، گفت: آن ها با اين تفكر به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهند تا بتوانند رضايت آنها را كسب كنند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران: بسیج باید در فضای مجازی، برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی را اجرا کند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رسالت و ماموریت اصلی بنیاد و بسیج حاکم کردن جهاد و شهادت در جامعه است، گفت: امروز انجام برنامه‌های فرهنگی از مهمترین ضرورت‌های جامعه است که در برابر تهاجم نرم دشمن می‌توانیم موفق باشیم.

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین: داشتن تفکر بسیجی، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بسیجیان با داشتن تفکر بسیجی می‌توانند در هر زمانی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

ادای احترام فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران به مقام شهدای چوبیندر

فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای چوبیندر از توابع قزوین، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس آن ادای احترام کرد.

به گزارش ایثار واحد قزوین، سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، به منظور ارزیابی عملکرد و در جریان قرار گرفتن روند انجام فعالیت‌های حوزه بسیج بنیاد استان به قزوین سفر کرده است.

وی در ابتدای این سفر، به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در گلزار شهدای چوبیندر نسبت به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد و یاد و خاطره ‌آنان را گرامی داشت.

در ادامه این مراسم فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد قزوین از پدر شهید حسین اسمعیلی‌زاده ریزوئی و مادران شهیدان سیدابوالفضل سیدآقائی، حسین بابا و اکبر فرضی دیدار کردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

دیدار سرهنگ خزائی با چند تن از خانواده شهداء و ایثارگران استان زنجان

سرهنگ فریبرز خزایی طی دیدار با چند تن از خانواده‌های شهدا گفت: ما در عصر حاضر نسبت به شهدا و آرمان‌های آنان وظیفه داریم.

به گزارش ایثار واحد زنجان، روز یکشنبه 25 آبان ماه سال جاری سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به همراه مدیرکل بنیاد استان و چند تن از دیگر مسئولان با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

این دیدارها با خانواده شهیدان جواد چوپانی، عبدالله و اصغر بسطامیان صورت گرفت.

در این دیدارها سرهنگ خزایی با بیان اینکه ما نسبت به شهدا و آرمان‌های آنان وظیفه داریم، اظهار کرد: عطر شهادت در جای جای ایران اسلامی پیچیده است از این رو همه مردم باید قدردان این شهدا باشند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا همچون حضرت زینب(س) در دوران جبهه تلاش کردند، افزود: امروز خانواده‌های شهدا مایع افتخار و برکت ایران اسلامی هستند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج ایثاراستان زنجان با حضور سرهنگ خزائی برگزار شد

سرهنگ خزایی در جلسه اعضای شورای پایگاه ایثار زنجان گفت: گسترش فرهنگ تفکر بسیجی در جامعه ضروری است وی با بیان اینکه رزمندگان دوران جنگ با روحیه بسیجی در راستای اعتلای اسلام افتخار آفرینی کردند، افزود: با توجه به آمارهای شهدا، ایثارگران و آزادگان استان زنجان کاملا مشخص است که مردمان این شهر چگونه جان خود را برای ولایت فقیه و حفظ دین و ایمان نثار کرده‌اند تا دشمن نتواند خواسته‌های خود را عملی کند.

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,