درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 39361
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

بسيج دانشگاه شاهد همانند روال سال های گذشته برنامه های متنوعی برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تهیه و تدارک دیده بود که به مورد اجراء گذاشت در ادامه گزارشی از این برنامه ها ارائه می گردد .




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

سرهنگ خزائی : انقلاب اسلامی با تفکر دینی و مرجعیت آغاز شد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ، با ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان شهدا و ایثارگران در گیلان گفت : فضای معنوی ، اعتقادی و باورهای دینی در خانواده های شهدا وایثارگران متبلور است و امروز عزت جمهوری اسلامی بواسطه فداکاری این عزیزان است.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهیدوامورایثارگران با مادر شهیدان نهی قناد

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه طاهر نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان با حضور صبح روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در منزل شهیدان مهدی و محمود نهی قناد با مادر شهیدان دیدار کردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

سرهنگ فریبرز خزایی : افتخارآفريني و ايثارگري شهدا به نسل جوان منتقل شود

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه های سفر خود به استان گیلان با خانواده شهیدان علومی و یوسفی دیدار بعمل آورد.

سرهنگ فريبرز خزائي در ديدار با خانواده های شهدا با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت : آنچه موجب شده تا امروز دشمنان و بدخواهان جرأت دهن‌کجي به انقلاب و کشور را نکنند همين گنجينه‌ها و ستاره‌هاي درخشان در ايران اسلامي است. خزائي با بيان اينکه ضروري است که افتخارآفريني و ايثارگري اين عزيزان به نسل جوان منتقل شود، وی تصريح کرد: شهدا با ايثار و فداکاري براي دفاع از اسلام و نظام اسلامي اهتمام ورزيدند و تکريم خانواده شهدا بايد همواره مورد توجه و تأکيد مردم و مسوولان باشد. وي افزود: مسوولان بايد با خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، بخشي از دين خود را به شهدا ادا کنند؛ چرا که شهدا بزرگ ترين ايثار را کردند و از جان شيرين خود گذشتند. شهید شهرام یوسفی در سال 1367 در سن 24 سالگی در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و شهید محمد تقی علومی نیز در سن 17 سالگی و در سال 1362 در منطقه مریوان به مقام شهادت دست یافت .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

ادای احترام سرهنگ خزایی به شهدای والامقام رشت

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای رشت ، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده های شهداء ، نشست با کارکنان بنیاد استان ، تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شاهد و ایثار و حضور در جلسه شورای معاون بنیادشهید و امورایثارگران استان گیلان از برنامه های سرهنگ خزایی در استان گیلان خواهدبود.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاونان، مدیران و کارکنان بنیاد صبح امروز، دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن تقدیم شاخه های گل به روح پرفتوح امام راحل و قرائت زیارتنامه حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. که گزارش تصویری آن در ادامه بحضورتان تقدیم می گردد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,

مدیران، مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح روز دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاباسلامی تجدید میثاق کردند .

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاونان، مدیران و کارکنان بنیاد صبح  روز، دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن تقدیم شاخه های گل به روح پرفتوح امام راحل و قرائت زیارتنامه حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

عزت امروز کشورمان به واسطه حرکت امام خمینی(ره) است

فریبرز خزایی صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن 93 در مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران که به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد با تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، گفت: امیدوارم همان طور که خداوند متعال از روزهای آغاز حرکت ملت ایران عزت و سربلندی را به ما ارزانی داشت، این سربلندی در آینده هم وجود داشته باشد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

سبک زندگی مقلدان امام خامنه ای سبک زندگی /

سبک زندگی مقلدان امام خامنه ای (مدظله)

تبیین بایدها و نبایدهای «سبک زندگی» در جامعه ایرانی از جمله موضوعاتی است که پس از تشریح ضرورت‌های آن توسط رهبر انقلاب بیشتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

پایه تشکیل «سبک زندگی» در جامعه مسلمان ایران عمل به دستور العمل‌های تشریع شده دین مبین اسلام و مذهب تشییع است. عمل به «احکام شرعی» که علمای دین از متون اسلامی استنباط کرده و در قالب رساله و استفتائات به بیان آن می‌پردازند، مقدمه لازم در سبک زندگی اسلامی است که دیگر بایسته‌های فرهنگی بر آن بنا نهاده می‌شود.
روشن است که نمی‌شود دم از سبک زندگی اسلامی زد اما بی‌خیال احکام شرعی اسلام، خصوصاً احکام اجتماعی آن شد یا آنها را تنها در بایگانی رساله‌های عملیه و کتاب‌های احکام نگه داشت. چندی پیش نظرات فقهی جدیدی از رهبر انقلاب منتشر شد که محور برخی از آن مسائل فرهنگی و اجتماعی بود. نظر به اهمیت مسائل مطرح شده که بسیاری از آن مورد ابتلای جامعه امروز ماست، تعدادی از نظرات فقهی رهبر انقلاب را در ادامه منتشر می‌کنیم.




موضوع :
سبک زندگی , مقالات , ,

ابلاغ برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر

سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران طی بخشنامه ای که به کلیه پایگاه های ستادی و استانی و سازمانی ارسال شد برنامه های گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ابلاغ نمود .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,


تحکیم خانواده در آموزه های قرآنی خانواده رکن اساسی جامعه ی انسانی است و شرط پویایی و استواری آن، وجود روابط صحیح و پایدار میان همسران است. تحصیل معرفت به این گونه روابط، نیازمند آشنایی هر یک از اعضا با وظایف و حقوق خویش است.

قرآن کریم به عنوان عالی ترین راهنمای حیات بشر، بهترین هدایتگر در این مسیر است. در نوشتار حاضر، با رجوع به رهنمودهای حکیمانه ی این کتاب عظیم، راه های تحکیم روابط زن و شوهر در خانواده بررسی شده و ضمن معناشناسی خانواده و بیان اهمیت و ضرورت بحث، موضوعات ذیل تحلیل گردیده است: انگیزه تحکیم روابط در خانواده، عوامل مؤثر بر تحکیم روابط، ساختار خانواده آرمانی و اصول تحکیم خانواده در قرآن .

اهمیت پرداختن به موضوع «تحکیم خانواده»، ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد. نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری و محمل فرهنگ های گوناگون است تا آن جا که سعادت و شقاوت امت ها، مرهون رشادت و ضلالت خانواده می باشد. 




موضوع :
سبک زندگی , مقالات , ,

 تحکیم خانواده در آموزه های قرآنی

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان ها و مراکز وابسته حلقه های صالحین، تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی در پایگاه دانشگاه شاهد از ساعت 14 الی 16 برگزار گردید.

مراسم با حضور 86 نفر از خواهران محترم بسیجی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغاز گردید.

 سپس سرکار خانم دکتر همیز استاد محترم حوزه و دانشگاه در خصوص برتریّت فرهنگ شیعه نسبت به ادیان دیگر، مطالب مبسوط و  مفیدی را ارائه نمودند؛  بابیان آیه 29 سوره فتح به نشانه های شیعه اینگونه اشاره نمودند که با کفار به شدت برخورد کرده و در میان خودشان با رحمت و عطوفت؛ و در برابر فرامین خداوند رکوع کننده هستند و همواره فضل و رضای باریتعالی را می طلبند. همچنین در خصوص اهمیت نماز گفتند: زیر هر سقفی که دو رکعت نماز قضا شود افریطه های شیطانی در آنجا تسلط پیدا می کنند، سعی شود مرتباً حدیث کساء، سلام به آقاامام زمان در هنگام نماز، توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) فراموش نشود....




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,