درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 39362
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

دوره آموزشی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین ویژه بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه شهداء برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

 هشتمین جلسه شورای فرماندهی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران برگزارشد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل ساختمان صندوق قرض الحسنه شاهد رسماً پایگاه مقاومت بسیج این صندوق افتتاح شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره فداکاری های ایثارگران 8 سال دفاع مقدس ، مسابقات ورزشی در رشته های دارت و تنیس روی میز در روزهای 5 و 6 مهر ماه 94 به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد و مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، همایش امنیت اطلاعات در فضای مجازی و اقتدار ملی به همت پایگاه مقاومت شهید باکری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. که گزارش تصویری آن تقدیم می گردد .




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , گزارش های تصویری , همایش ها , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، همایش امنیت اطلاعات در فضای مجازی و اقتدار ملی به همت پایگاه مقاومت شهید باکری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , همایش ها , ,

گزارش تصویری دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شـهیدی با اعضای شـورای فرماندهی مرکز و فرماندهان پایگاه‌های تابعه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بحضورتان تقدیم می شود .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شـهیدی در دیـدار با اعضای شـورای فرمـاندهی  مرکز و فرماندهان پایگاه‌های تابعه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز بسیجیان در دفاع از ارمغان‌های به دست آمده از دوران دفاع مقدس نقش آفرین هستند




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: باید از خاطرات، مبارزات و مجاهدات شهدا الگو گرفته و این الگو را بهترین منشور فرهنگی در کشور بدانیم.

در راستای ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و پاسداشت مقام معنوی آلاله‌های سرخ و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره هشت شهید والامقام پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) تربت حیدریه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه و رهروان شهدا با اجرای برنامه‌های خاص در محل حسینیه رضایی این شهرستان برگزار شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور پر شور بسیجیان بنیاد برگزار شد .

در ادامه گزارش تصویری آن تقدیم می گردد .

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,