درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 39269
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

دلجویی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

از خانواده مرحوم سیاوش محمودی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استان مازندران  

سرهنگ خزائی صبح روز سه شنبه 4 بهمن ماه 14012 در سفر یک روزه به شهرستان پل سفید استان مازندران با حضور در منزل مرحوم سیاوش محمودی فرزند سردار شهید احمد محمودی با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

مراسم سومین سالگرد شهادت

سردار سلیمانی در بنیاد برگزار شد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه 13 دی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نمازخانه بنیاد تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی سردار حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری ایشان بود.
 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

نشست صمیمی شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد

با مدیران کل ذیحسابی و امور مالي و فناوری اطلاعات

به گزارش بسیج ایثار : در این نشست که در سالن جلسات فرماندهی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد سرهنگ خزائی فرمانده مرکز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان ابتدا پیرامون ماموریت بسیج در راستای کادرسازی، نقش آفرینی در عرصه های مختلف و نیز ماموریت های این نهاد مقدس در تحقق تمدن نوین اسلامی مطالب مختصری را بیان نمودند و در ادامه سخنانش با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری گفتند : بسیج یک تفکر و یک فرهنگ غنی و والا در جهت خدمت به مردم است که همواره با ایثار، اخلاص،بصیرت و آگاهی و خدمت خالصانه همراه است و همین نیروی خدوم بر اساس اساسنامه بسیج در صیانت و حفاظت از ارزشهای دینی و نظام مقدس اسلامی و مردم لحظه ای درنگ و تردید ندارد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

شهیدان و بسیجیان، مظاهر قدرت کشور هستند

 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ سه‌شنبه یکم آذرماه 1401 در آئین گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات «لانه جاسوسی» گفت: شهدا مظهر قدرت هستند و بسیج نیز یکی از نشانه‌های قدرت کشور است.

 




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

همایش ماهیت شناسی فتنه اخیر در

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

 

همایش بصیرت‌افزایی هم‌زمان با آغاز هفته بسیج با حضور جانشین سازمان اطلاعات سپاه با موضوع «ماهیت شناسی فتنه اخیر» سه شنبه یکم آذرماه در نمازخانه مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

همایش سراسری پیروان ولایت برگزار شد

بسیج محل ورود عاشقان شهادت

و مسیر عاقبت‌به‌خیری است

همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «پیروان ولایت» روز سه‌شنبه اول آذرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات لانه جاسوسی برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

دیدار صمیمانه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

با بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۸ آبان ماه در دیدار با بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد، گفت: بسیج پشتوانه بزرگی برای حل مشکلات جامعه است.

 مشروح خبر در ادامه مطلب ...................



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

سومین همایش تجلیل از

رزمندگان دفاع مقدس

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

 سومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 10 مهرماه در مجتمع شهید رسول زاده برگزار شد.

 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

بیانیه

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

در محکومیت اغتشاشات اخیر

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حرکت ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، از نیروهای نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت در صدد خنثی کردن توطئه دشمنان انجام وظیفه می‌نمایند تشکر کرده و اعلام کردند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون پاک صدها هزار شهید و ایثارگر بیمه شده است با حرکت‌های مذبوحانه گروهک‌های معاند خارج‌نشین و منافقین داخلی متزلزل نخواهد شد.



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

صعود گروه کوهنوردی بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران 

به قله 4811 متری سبلان

گروه کوهنوردی مرکز مقاومت بسـیج بنیاد به مناسـبت گرامیـداشت هفته دولت و به پاس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر به قله 4811 متری سبلان صعود کرد.



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ورزش بسیج , ,

سومین همایش سراسری

کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی برگزار شد

سومین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی روز یکشنبه 6 شهریور همزمان با هفته دولت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش‌های شهید رسول‌زاده برگزار شد.

 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

نقش بسیج و تفکر بسیجی

در مدیریت جهادی بی‌بدیل است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت، گفت: نقش بسیج و تفکر بسیجی در مدیریت جهادی بی‌بدیل است.

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

مراسم تودیع و معارفه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محسن قوطاسلو

در سازمان اقتصادی کوثر  برگزار شد

 

در این جلسه سرهنگ خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با تشکر از حمایت های جناب آقای دکتر فخاری مدیر عامل محترم سازمان اقتصادی کوثر در همراهی و همفکری با بسیج، ضرورت حضور و تاثیرگذاری بسیج را در تمامی عرصه ها از اهم واجبات دانست و گفت تحقق اهداف انقلاب در تلاش مخلصانه و ایثارگران بسیج بعنوان پرچمدار سربلندی و عزت ایران اسلامی و حامی خط ولایت نقش مهمی را در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

بیانیه

مرکزمقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت سالروز ورودآزادگان عزیز به میهن اسلامی 

به مناسبت بیست و ششم مرداد ، سالروز ورودآزادگان عزیز به میهن اسلامی ، مرکزمقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانیه ای  منتشر کرد
متن این بیانیه بدین شرح است  :
بیست و ششم مردادماه جلوه ای با شکوه از تاریخ استقامت، صبر و بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام، انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) تا پای جان ایستادند .

بی گمان آزادگی شاخه ای پر بار از درخت پر ثمر ایثار و شهادت است که .....




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

نشست دانش افزایی در

بنیاد شهید و امور ایثارگران

با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

نشست دانش افزایی با موضوع عفاف و حجاب روز شنبه 25 تیر ماه در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , همایش ها , بسیج خواهران , ,

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری

عفاف و حجاب

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد روز چهارشنبه 22 تیرماه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در پی فراخوانی که سال گذشته صورت گرفت مقالاتی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تعدادی برگزیده شدند و امروز از آن‌ها تجلیل خواهد شد.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

همایش فرماندهان و مدیران بسیجی

بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

همایش سراسری فرماندهان و مدیران بسیجی ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز چهارشنبه 18 خرداد ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.





موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

بیانیه

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران

در پی ترور پاسدار مدافع حرم شهید «صیاد خدایی»

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار «صیاد خدایی» را به خانواده این شهید و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفتند.
متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید  و امور ایثارگران به شرح زیر است:





موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

صعود گروه کوهنوردی بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران

به قله 4080 متری قالیکوه

گروه کوهنوردی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی به قله 4080 متری قالیکوه در رشته‌کوه‌های زاگرس مرکزی صعود کرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ورزش بسیج , ,

همایش توجیهی ابلاغ

برنامه های سال 1401 سازمان بسیج ادارات  

 

همایش هماهنگی ابلاغ برنامه های سال 1401 با حضور مدیران، فرماندهان پایگاهها و شورای مراکز مقاومت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ساعت 9 صبح روز سه شنبه 1401/02/22 در سالن اجلاس سران برگزار گردید .

 




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران

با عنوان تعهد سرخ از حجره تا سنگر  

به گزارش بسیج ، در ابتدای این یادواره که با حضور اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و ائمه محترم جماعات ادارات بنیاد شهید و جمع کثیری از بسیجیان و روحانیون دیگر مراکز مقاومت بسیج صبح امروز در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران پس از حمد و سپاس به درگاه احدیت منان، پیرامون برگزاری کنگره ملی 4000 شهید طلبه و روحانیت که خردادماه سال جاری در قم برگزار می گردد توضیحاتی ارائه نموده و با تقدیر و تشکر از خانواده های معظم شهدای روحانیت اهداف این همایش را زنده نگه داشتن یاد و خاطره و سیره شهدای روحانیت که نقشهای کلیدی را در عرصه های جهادی و حوزه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع در عرصه سلامت داشتند گرامی داشته و عنوان نمودند  یکی از بهترین نشانه ها همین حقیقتی است که شهدای روحانی برای ما به ارمغان اوردند




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج

شهید «علی چیت سازیان» در شرکت متد

مراسم آغاز به کار پایگاه مقاومت بسیج شهید «علی چیت سازیان» در شرکت متد با حضور رئیس مرکز حراست، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

نشست توجیهی سومین جشنواره سراسری

قرآن و عترت

بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

نشست توجیهی سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت پایگاه‌های ستادی و استانی با محوریت سوره مبارکه نور و نامه امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه به صورت وبیناری با حضور استان‌های مختلف در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات

فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خبر داد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برگزاری دومین دوره مسابقه

فرمایشات مقام معظم رهبری

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد. خزایی در این رابطه گفت: دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات ایشان برگزار می‌شود.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

بیانیه مرکز مقاومت بسیج

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت یوم الله 22 بهمن

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت یوم الله 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: یوم الله 22 بهمن ماه، فصل نوینی از معادلات سیاسی و فرهنگی را در دنیای معاصر رقم زد




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

مرحله سوم واکسیناسیون کارکنان

بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز بسیج بنیاد انجام شد

سرهنگ خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر افزود: از آنجائیکه واکسیناسیون یکی از راهکارهای اصلی کنترل بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر است این مرکز با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان تزریق دُز سوم واکسن را در قالب طرح شهید سلیمانی صبح امروز در محل مرکز مقاومت بسیج با همکاری اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد و مرکز بهداشت شمال غرب تهران انجام شد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: سردار سلیمانی که از تربیت‌یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود با شهادتش بنیان‌گذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی‌اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان

بنیاد شهید و امورایثارگران 

به مناسبت 9 دی روز بصیرت وسالگرد شهید سلیمانی

مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 8 دی ماه در آستانه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

بیانیه مرکز مقاومت بسیج

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت حماسه 9 دی

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 9 دی ماه ضمن گرامیداشت و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

تجلیل فرمانده مرکزمقاومت بسیج بنیادشهید وامورایثارگران

ازپرستاران بیمارستان شهیدمصطفی خمینی وساسان

درآستانه ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

 متن حبر در ادامه مطلب .....




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان مرکز مقاومت بسیج

بنیاد به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج

 

پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، روز پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه، در محل پل طبیعت برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ورزش بسیج , ,

بسیجیان با نثار عاشقانه زندگی خود پایه‌های

استوار سرزمین اسلامی‌مان را حفظ کردند

در آستانه سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان رهبر فقید و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، سرهنگ فریبرز خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران یاداشتی منتشر کرد.
متن این یادداشت بدین شرح است :  بسیج جایگاه ملکوتی و مکانی برای درس چگونه زیستن انسان‌ها و جایگاه عشق، صفا و صمیمیت و شهید جبهه‌هاست که در طول هشت سال دفاع مقدس آن‌چنان درخشید که به اعتراف دشمنان قدرتی که در بسیج نهفته است می‌تواند با ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند.

بقیه در ادامه مطلب




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان

بنیاد شهید و امور ایثارگران

در آستانه یوم‌الله 13 آبان

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 12 آبان‌ماه در آستانه یوم‌الله 13 آبان، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاه برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برندگان دومین جشنواره قرآن و عترت

شهید فخری‌زاده مشخص شدند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشخص شدن برگزیدگان دومین جشنواره قرآن و عترت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های آنان خبر داد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز

بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول‌زاده و به صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

کارمند تراز انقلاب

مروج سبک زندگی در عرصه مدیریت جهادی است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی به مناسبت دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب نوشت: کارمند تراز انقلاب مروج سبک زندگی در عرصه مدیریت جهادی است.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برندگان نخستین دوره از مسابقه

« فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»

معرفی شدند

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین دوره ازمسابقات «فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعلام برندگان این دوره از مسابقه خبر داد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد