درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 39321
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

سرهنگ فریبرز خزائی در گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین که صبح امروز سه شنبه 29 مهر در سالن همایش های موزه شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و باید به یاد داشته باشیم در طول تاریخ مرجعیت شیعه خون دل ها خورده است تا امروز نام امام حسین(ع) آزادانه به زبان بیاید




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

برنامه میقات گروه های شجره طیبه صالحین مراکز ادارات و وزارتخانه ها در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش "ایثار"، برنامه میقات گروههای شجره طیبه صالحین مراکز ادارات و وزارتخانه ها با حضور بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در دانشگاه تهران برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که به منظور بهره گیری از فرصت ها و تجربیات بالفعل شجره طیبه صالحین و نقش موثر و فراگیر بسیج در مناسبتهای مختلف مذهبی و انقلابی برگزار شده بود بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد با 4 حلقه صالحین برادر و یک حلقه صالحین خواهر به صورت سازماندهی شده و منسجم حضور یافتند.

لازم به ذکر است این حلقه های منسجم ضمن شرکت در برنامه های اجرایی طرح میقات در نماز سیاسی، عبادی و دشمن شکن جمعه نیز حضور یافتند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,
 
رییس جمهوری در دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران:
فداکاری‌ شهدا دشمن را از دستیابی به این آب‌وخاک مأیوس کرد
 
رییس جمهوری در دیدار مادر شهیدان محمدعلی و مهدی جابری که می‌گفت امروز نیز حاضر است همه جان و مال خود و خانواده‌اش را نثار راه اسلام و انقلاب کند، گفت: لحظه، لحظه صبر شما در طول سال‌هایی که فرزندانتان شهید شده‌اند، همراه با رضا و خشنودی بوده و این صبر و رضا ان‌شاءالله نزد خداوند پاداش عظیمی دارد.

 



موضوع :
اخبار , ,

با همکاری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران  نمایشگاه عفاف ، حجاب و کتاب به مدت 10 روز در محل ساختمان شهید ترک نژآد (ساختمان ستاد مرکزی) برگزار شد که مورد استقبال گسترده مدیران، کارکنان و جامعه معزز ایثارگری قرار گرفت و بسیاری درخواست کردند که این نمایشگاه در طول سال و در چند دوره  بویژه در ایام پایان سال برگزار شود .

در ادامه گزارش تصویری از این نمایشگاه بحضورتان تقدیم می گردد .




موضوع :
گزارش های تصویری , ,
 

فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: عضويت بيش از 10 هزار كارمند بنياد شهيد سراسر كشور در بسيج، برگ زريني بر لوح افتخارات اين بنياد است.

فريبرز خزائي، ضمن تشريح برنامه‌هاي مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار كرد: هدف از سفر من به اصفهان ديدار چهره به چهره با همكاران در سطح استان اصفهان و اعضاي بسيج بنياد شهيد اصفهان است.

وي، در ادامه در توضيح مهم‌ترين برنامه‌هاي خود در سفر يك روزه به اصفهان گفت:‌ ديدار با تعدادي از خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران استان و حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ اين عزيزان و همچنين سركشي و بررسي عملكردي بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران اصفهان از ديگر برنامه‌هاي من است .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نخستين يادواره شهداي اصناف شهرستان دامغان گفت: شهداي ايران اسلامي شاگردان نمونه مكتب اميرالمؤمنين(ع) هستند كه معناي عميق غدير را با ولايت‌مداري خود به نمايش گذاشتند.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل خبرگزاري بسيج، سردار سيدمحمد تقي شاهچراغي در نخستين يادواره 49 شهيد سرافراز جامعه اصناف و بازاريان شهرستان دامغان كه در مهديه و مسجد صاحب الزمان اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: يكي از بارز‌ترين ويژگي‌هاي شهدا به عنوان سرداران اردوگاه معنوي دفاع مقدس ايمان راسخ است.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آموزه‌های شهدا در نظام اسلامی باید نهادینه شود؛ چراکه هدف دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس از بین بردن دین اسلام بود.

سردار مهدی صدیقی در دیدار با خانواده معظم شهیدان عزت‌الله عابدی و مجید رضایی، گفت: آموزه‌های شهدا در نظام اسلامی باید نهادینه شود؛ چراکه هدف دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس از بین بردن دین اسلام بود.

 




موضوع :
اخبار بسیج , ,

 سلب ایمان و ایجاد تفرقه هدف مشترک شبکه‌های ماهواره‌ای است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلب ایمان مردم و ایجاد تفرقه در بین صفوف ملت هدف مشترک و اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانگان علیه نظام اسلامی است.

 سردار محمدرضا نقدی در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب با اشاره به اوضاع آشفته در کشورهای منطقه اظهار کرد: در کنار اوضاع نابسامان در اطراف کشور ایران وجود امنیت، عزت و اقتدار از جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک منطقه باثبات و جزیره امن و ساحل آرامش درست کرده است و همه اینها در سایه حقیقت غدیر و ولایت فقیه بوده و خداوند برکات خود را نازل کرده است.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

برگزاری همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی

سازمان بسیج کارمندان، در نظر دارد «همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی» را با هدف تحول نظام اداری متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برگزار نماید.

اصغر قاسمی، دبیر همایش علمی تبیین  نظام اداری جهادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارمندان، اظهار داشت: باتوجه به گذشت سی شش سال از عمر پر برکت پدیده شگفت انگیز انقلاب اسلامی در عرصه سیاست و مملکت داری، شاهد آن هستیم که تاکنون نظام  اداری مبتنی بر اصول و قواعد اسلامی و برابر با انگاره های حکومت دینی طراحی نشده است و امورات با مدیریتهای سلیقه ای  و در عرصه آزمون و خطا ، گاه در مسیر صحیح و گاه بر روش ناصحیح اداره شده است




موضوع :
اخبار بسیج , ,

به همت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای نخستین بار در قم برای حضور یک مرجع تقلید در منزل خانواده‌ معظم شهدا برنامه‌ریزی شد تا به گونه‌ای دیگر ثابت شود که مراجع تقلید اهتمام ویژه‌ای بر تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت دارند.




موضوع :
اخبار , ,

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز شهرستان گلپایگان برگزار شد

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز گلپايگان به نام امام زادگان عشق در روز پنج شنبه هفدهم مهر ماه جاری  با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی كه از سوي حجت الاسلام و المسلمين اسماعيلي نماينده ولي فقيه و امام جمعه گلپايگان قرائت گردیدبه اين شرح است:

رحمت و رضوان خدا بر اين شهيدان والامقام و همه فداكاراني كه رضاي الهي و اداي تكليف جهادي را بر هر خواسته و انگيزه هاي ديگر ترجيح دادند و با ايثار و شجاعت خود، اسلام و ايران و انقلاب را سربلند كردند ..

اين مراسم با شكوه كه با استقبال خانواده معزز شهداء و آحاد مختلف مردم روبرو شد ضمن قرائت دل نوشته اي توسط فرزند شهيد سيد مصطفي شجاعي و سخنراني سردار حاج علي فضلي و با اجراي تاثير گذار و خوب سيد جواد هاشمي و هنرمند ارزشي محمد گلريز و مديحه سرايي حاج مهدي سماواتي برگزار گرديد.

در این مراسم نمايشگاه هایی با موضوع های نقش زنان در جنگ، پشتيباني جنگ، پوستر عفاف و حجاب از منظر شهداء برگزار گردید و مراسم كلنگ زني ساخت يادمان شهداي گمنام شهر گوگد انجام شد و از يادمان كنگره امام زادگان عشق پرده برداري شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

گزارش سفر فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به استان های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد

در راستاي ماموريت هاي محوله از سوي سازمان بسيج كارمندان ، بمنظور بازديد وتقويت وانجام نظارت برروند فعاليت پايگاه هاي مقاومت بسيج استان ها ،فرمانده مركزمقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران به اتفاق هيأت همراه از پايگاه هاي مقاومت بسيج بنياد استان های كهكيلويه و بوير احمد و اصفهان بازديد بعمل آوردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

در ادامه سفرهای استانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران و هیأت همراه ، روز چهار شنبه 16 مهر ماه ، با خانواده محترم شهیدان معظم: جعفریان و امینی نور دیدار کردند .

سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در این دیدار ها که در فضایی صمیمی انجام شد گفت : شهدا با ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند و تکریم خانواده شهدا باید همواره مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران : فرهنگ بسیج همان فرهنگ ایثار وشهادت است

جلسه اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده بسیج بنیاد ، اعضاء شورا ، مدیرکل و معاونین ایشان شد. فریبرز خزائی فرمانده بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در این نشست اظهار داشت: روحیه فداکاری ، شهادت طلبی و ایثار، رعب و وحشت فراوانی در دل دشمنان ایجاد کرده است و آنان تلاش می کنند تا به هر نحوی که شده، این روحیه را از ما بگیرند و یا حتی آن را کم رنگ سازند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

فریبرز خزائی فرمانده مرکزمقاومت بسج بنیاد شهید و امورایثارگران در دیدار با 3 خانواده شهید در شهر یاسوج، گفت: آنچه موجب شده تا امروز دشمنان و بدخواهان جرأت دهن‌کجی به انقلاب و کشور را نکنند همین گنجینه‌ها و ستاره‌های درخشان در ایران اسلامی است.

خزائی با بیان اینکه ضروری است که افتخارآفرینی و ایثارگری این عزیزان به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند و تکریم خانواده شهدا باید همواره مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

ادای احترام فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید امورایثارگران به شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد

 فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

شایان ذکراست که مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد استان کهکیلویه و بویر احمد فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید را همراهی می کردند




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

دیدار رییس جمهوری با حاج اسدلله پدر باصفای شهیدان عابدی

رییس جمهوری در دیدار با حاج اسدلله پدر باصفای شهیدان عابدی:

از دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، روحیه و قوت می گیرم/ هشت سال ایستادگی رزمندگان، درسی برای متجاوزان و قدرت‌های بزرگ بود/ پاسخ دکتر روحانی به ابراز احساسات پرشور مردم

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خویش با خانواده شهیدان، راهی جنوب شهر و کوچه پس کوچه های میدان خراسان در تهران شد تا با اسدالله عابدی پیرمرد با صفا و زنده دلی دیدار کند که سه فرزند برومند خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

اگر چه منزل حاج اسدلله پدر شهیدان علی، حسن و ابوالفضل عابدی به ظاهر کوچک بود ولی در درون آن پدری زندگی می کرد که دلی به وسعت آسمان و به صفا و زلالی چشمه ساران داشت و وقتی رییس جمهور با مهربانی و صمیمیت در کنار وی قرار گرفت و از او خواست تا از فرزندانش بگوید بلافاصله بغض گلویش را گرفت و چشمانش بارانی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار صمیمی و عاطفی با تجلیل از فداکاری و ایثارگری خانواده شهدا گفت: از دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، روحیه و قوت می گیرم و این دیدارها باعث برکت برای دولت است و دعای این عزیزان، دولت را در برابر همه بدخواهان و دشمنان پیروز می‌کند.




موضوع :
اخبار , ,

 

  

در حج تمتع امسال یکی از فرزندان شهدا به نیابت از شهید عباس قطبی ازشهدای استان اصفهان به خانه خدا مشرف و عکس این شهید والامقام را میان مسلمانان توزیع می‌کرد. مسلمانان مختلف جهان از رنگ و نژاد مختلف با دیدن این عکس برایشان سؤال ایجاد شده و با معرفی شهید به ایشان ادای احترام می‌کردند.
 



موضوع :
اخبار , ,

تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه،معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران که بعد از ظهر روز یکشنبه 6 مهر درنمازخانه ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس به تمام مردم ایران به خصوص بسیجیان، گفت: انتقال خاطرات دفاع مقدس به جامعه به خصوص نسل های بعد از جنگ امری مهم است که بسیار زیاد باید مورد توجه قراربگیرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

بسیجیان و کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران خون خود را به بیماران نیازمند اهداء

 بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت  پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری کارکنان و بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند

 مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران بمنظور کمک و یاری رساندن به بیماران نیازمند به خون با هدف ترویج فرهنگ اهداء خون به عنوان یک امر خداپسندانه و انسان دوستانه با همکاری سازمان انتقال خون ایران و پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری روز شنبه پنجم مهرماه جاری و در ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این امر خیر و انسان دوستانه شرکت نموده و بسیجیان و کارکنان بنیاد خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند   

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

 اردوی فرهنگی زیارتی بسیج خواهران مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در کهف الشهداء تهران برگزار شد

بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛ بسیج خواهران مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران روز جمعه چهارم مهرماه جاری مبادرت به برگزاری اردوی نیم روزه زیارتی با حضور خواهران بسیجی در محل کهف الشهداء تهران، مرقد مطهر شهدای گمنام نمود، در این مراسم ضمن زیارت قبور مطهر شهدای گمنام، برنامه زیارت عاشورا با شور و حال وصف ناپذیری انجام شد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

گزارش تصویری از:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ




موضوع :
گزارش های تصویری , ,

 جلسه اعضای شورای فرماندهی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اعضای این شورا در سالن همایش های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: عزت، اقتدار، آبرو و هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهیدان است.

وی خطاب به اعضای شورای فرماندهی  گفت: یکی از وظایف اصلی بسیج حفظ جایگاه عظیم و رفیع افتخار آفرینان دفاع مقدس و حفظ حاکمیت افکار و فرهنگ بسیج در جامعه است




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران:

دفاع مقدس نمایش مجموعه‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمال یک ملت است      

حضرت آيت‌الله العظمی امام خامنه‌اي (مدظله) رهبر معظم انقلاب اسلامي، روز پنجشنبه سوم مهر ماه جاری با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، تأکید کردند: دفاع هشت‌ساله‌ی ملت ایران مجموعه‌ی در هم تنیده ئی از عظمت‌های یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه‌ی شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده‌ی دیگر به چشم می‌آید.




موضوع :
یادواره ها , ,