درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 39328
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

تفکر و نگاه بسیجی است که امور خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را نشاط می بخشد.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در نشست شورای پایگاه مقاومت شهید کلوپ{عاشورا} بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان اظهار داشت: تفکر و نگاه بسیجی است که امور خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را نشاط می بخشد.

به گزارش ایثار، سرهنگ خزائی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ، استان همدان را با داشتن اکثریت نیروهای بسیجی بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: بسیج یک مفهوم عام به معنای متن مردم است و در دستگاه های اجرایی با ویژگی خاص مانند بنیاد با تلاش بیشتر در خدمت به جامعه هدف و انس با شهدا و ایثارگران معنا پیدا می کند.

مشروح خبر در ادامه ..........




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

یادواره شهدای شاخص استان سرداران قهاری سعید ،حسن صوفی و 50 شهید کوی مدنی برگزار شد

 

مراسم یادواره 50 شهید زمین شهری کوی مدنی همدان با محوریت شهدای شاخص استان سرداران سعید قهاری سعید و حسن صوفی در مسجد المهدی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان،نمایندگان مجلس شورای اسلامی،جمعی از فرماندهان و مسئولین ،خانواده معظم شهدا وجانبازان برگزارشد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین {ع} استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: حرکت شهدا ،هیچگاه احساسی نبوده و دفاع از کیان اسلامی همواره به عنوان تکلیف دینی ،ولایت مداری و برنامه ریزی در مقابل دشمن بوده است.

مشروح خبر در ادامه .........




موضوع :
یادواره ها , ,

 یادواره شهدای گردان 155 لشگر انصار الحسین در دانشگاه بوعلی سینا برگزارشد

ششمین یادواره شهدای گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین {ع} با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا با سخنان زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد

نماینده مردم تهران طی سخنانی در این مراسم باشکوه با بیان اینکه این یادواره به نام شهید محمد علی زارعی و 400 شهید گردان 155 لشگر همیشه پیروز انصار همدان برگزارشده گفت: برای هر کدام از شهدا می توان کتابی نوشت و دروس زیادی از آنها آموخت

دکتر زاکانی با بیان اینکه شهدا طاقت مشهور شدن را نداشتند افزود: امروز برخی برای شهرت حاضر هستند روی همه ارزشها پا بگذارند و فرهنگ ناب شهید و شهادت را خدشه دار نمایند،پس بیائیم این فرهنگ را در جامعه زنده نگه داریم.

زاکانی شهدا را راستگو،صادق و با ایمان برشمرد و ادامه داد: شهدا هرگز به خود و به دیگران دروغ نمی گفتند و همیشه صداقت داشتند چرا که به خدا متصل بودند.




موضوع :
یادواره ها , ,

 

سردار نقدی:امروز با جریان جهانی استکبار روبرو هستیم که می‌خواهد بیداری اسلامی را سرکوب کند

سردار نقدی در همایش بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه امام پرچم آزادی و بیداری را برافراشت و امروز این پرچم به دست جانشین سرافرازش پابرجاست،تأکید کرد که اسلام دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسان‌هاست، حقیقتی که هر انسانی از درون آن را فریاد می‌زند؛ این در حالی است که زورگویان در طول تاریخ تلاش کردند این ندا را خاموش کنند.

وی ادامه داد: زورگویان تلاش کردند این ندا را خاموش کنند چرا که حقیقت خواهی، عدالت و عزت با منافع آنها در تضاد است و آنان عدالت،‌ کرامت و حق تعیین سرنوشت را بر نمی‌تابیدند، اما این در حالی است که خواست ما بر خواست آنان غلبه کرد.

مشروح این سخنان در ادامه .........




موضوع :
اخبار بسیج , ,