درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 39244
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

روان پزشکان فردی را از نظر روانی سالم می دانند که تعادلی میان رفتارها و کنترل او در مواجهه با مشکلات اجتماعی وجود داشته باشد. از این دیدگاه انسان و رفتارهای او در مجموع یک دستگاه در نظر گرفته می شود که براساس کیفیات تأثیر و تأثر متقابل عمل می کند. با این نگاه ملاحظه می شود که چگونه عوامل متنوع زیستی انسان بر عوامل روانی ـ اجتماعی او اثر گذاشته و یا برعکس از آن اثر می پذیرد؛ به سخنی دیگر در بهداشت و تعادل روانی، انسان به تنهایی مطرح نیست بلکه آن چه مورد بحث قرار می گیرد، پدیده هایی است که در اطراف او وجود دارند و بر جمع نظام او تأثیر می گذارند و از آن متأثّر می شوند.




موضوع :
سبک زندگی , ,

گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه جاری در پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری شاهد برگزار گردید.




موضوع :
سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

ديدار سرهنگ خزائي از خانواده معظم شهداي والامقام منطقه ۱۵ تهران

در راستاي اجراي طرح سپاس و تكريم از خانواده محترم شهداي والامقام ، سرهنگ خزائي فرمانده مركز مقاومت بسيج بنیاد شهید و امورایثارگران روزدوشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری با حضور در بنياد منطقه ۱۵ تهران به همراه آقاي دولت آبادي رييس محترم آن بنياد با حضور در منزل شهداي عزيز از والدين مكرم شهيدان يدالله شيخ سفلي لواساني،رضا ترازي و شهيد نادر بختياري ديدار بعمل آوردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

تیم کوهنوردی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگرن روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه جاری به ارتفاعات زاگرس مرکزی صعود کرد که گزارش تصویری آن در ادامه تقدیم می گردد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قدردانی از شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های اصلی بنیاد است و بسیج نیز جز ترویج این فرهنگ الهی و ارزشمند در جامعه، هدف دیگری ندارد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

سردار انصاری ، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران «دستورالعمل اجرایی تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا» را به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد امام علی(ع) به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها ابلاغ کرد.




موضوع :
اخبار , ,

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مراسم دیدار با پدران آسمانی و تجلیل از پدران معظم شهیدان همزمان با سالروز ولادت فرخنده مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.




موضوع :
اخبار , ,