درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 39301
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری

عفاف و حجاب

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد روز چهارشنبه 22 تیرماه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در پی فراخوانی که سال گذشته صورت گرفت مقالاتی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تعدادی برگزیده شدند و امروز از آن‌ها تجلیل خواهد شد.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

گزارش تصویری مراسم تجدید میثاق و تشیع شهدای گمنام که در روز پحشنبه 22 شهریور ماه 1397 با حضور امت همیشه در صحنه تهران برگزار شد به حضورتان تقدیم می شود.




موضوع :
اخبار , گزارش های تصویری , ,

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بانک، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله با یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.




موضوع :
اخبار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,

ه مناسبت هفته بسیج ، شب شعر عاشورایی با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر و به همت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام در اداره فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: خانواده شهدا بهترین الگوی بسیجی در جامعه هستند.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,

رییس جمهوری با حضور در منزل بسیجی شهید مدافع ‏‏حرم "عمار بهمنی"، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد .




موضوع :
اخبار , ,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: باید از خاطرات، مبارزات و مجاهدات شهدا الگو گرفته و این الگو را بهترین منشور فرهنگی در کشور بدانیم.

در راستای ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و پاسداشت مقام معنوی آلاله‌های سرخ و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره هشت شهید والامقام پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) تربت حیدریه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه و رهروان شهدا با اجرای برنامه‌های خاص در محل حسینیه رضایی این شهرستان برگزار شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

رییس جمهوری در جمع علما، ایثارگران و نخبگان استان کردستان، اشتغال نسل جوان و تحصیلکرده را مهمترین اولویت کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که وحدت کامل میان اقوام وجود دارد و استقلال و عزت امروز این مملکت مدیون ایثار،مجاهدت و ازخودگذشتگی ایثارگران است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه ملت ایران در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، فشارها و تخریب‌ها را از سوی اجانب تحمل کرده و در عین حال در همه صحنه‌ها سرافرازانه پایان کار را رقم زده‌است، اظهار داشت: امروز روزهایی را می‌گذرانیم که ملت ایران آثارتلاش، ایثار و فداکاری‌های خود را مشاهده می‌کند.




موضوع :
اخبار , ,

سردار انصاری ، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران «دستورالعمل اجرایی تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا» را به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد امام علی(ع) به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها ابلاغ کرد.




موضوع :
اخبار , ,

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مراسم دیدار با پدران آسمانی و تجلیل از پدران معظم شهیدان همزمان با سالروز ولادت فرخنده مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.




موضوع :
اخبار , ,

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت روز بسیج مستضعفان

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان، نیروهای نظامی و بسیجی را نیروهایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد که با حضور آنان آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد.




موضوع :
اخبار , ,

استفاده دیگر کشورها از الگوی بسیج برای ایجاد امنیت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این که امروز از الگوی بسیج در دیگر کشورها برای ایجاد و حفظ امنیت استفاده می‌شود باعث افتخار ماست.




موضوع :
اخبار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران : بسیجیان مروجان واقعي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستند

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گفت: بسیجیان مروجان واقعي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستند و باید در انتقال اين فرهنگ ارزشي براي نسل هاي آينده كوشا باشند.




موضوع :
اخبار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

سردار انصاری : شبکه های مجازی و نرم افزارهای ارتباطی به فرصت فرهنگ ساز تبدیل شوند

سردار محسن انصاری در مراسم رونمایی از سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ضمن تبریک هفته بسیج در رابطه با موضوع دیجیتال‌سازی اسناد گفت: شبکه های مجازی و نرم افزارهای ارتباطی به فرصت فرهنگ ساز تبدیل شوند




موضوع :
اخبار , ,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل : وظیفه ما تلاش برای رسیدن به اهداف شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در یادواره 50 شهید والامقام محلات معجز و باغمیشه اردبیل، گفت: شهیدان با تمام غیرت و جوانمردی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و وظیفه ماست که در راستای رسیدن به اهداف آنان تلاش کنیم.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,
 
رییس جمهوری در دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران:
فداکاری‌ شهدا دشمن را از دستیابی به این آب‌وخاک مأیوس کرد
 
رییس جمهوری در دیدار مادر شهیدان محمدعلی و مهدی جابری که می‌گفت امروز نیز حاضر است همه جان و مال خود و خانواده‌اش را نثار راه اسلام و انقلاب کند، گفت: لحظه، لحظه صبر شما در طول سال‌هایی که فرزندانتان شهید شده‌اند، همراه با رضا و خشنودی بوده و این صبر و رضا ان‌شاءالله نزد خداوند پاداش عظیمی دارد.

 



موضوع :
اخبار , ,

به همت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای نخستین بار در قم برای حضور یک مرجع تقلید در منزل خانواده‌ معظم شهدا برنامه‌ریزی شد تا به گونه‌ای دیگر ثابت شود که مراجع تقلید اهتمام ویژه‌ای بر تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت دارند.




موضوع :
اخبار , ,

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز شهرستان گلپایگان برگزار شد

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز گلپايگان به نام امام زادگان عشق در روز پنج شنبه هفدهم مهر ماه جاری  با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی كه از سوي حجت الاسلام و المسلمين اسماعيلي نماينده ولي فقيه و امام جمعه گلپايگان قرائت گردیدبه اين شرح است:

رحمت و رضوان خدا بر اين شهيدان والامقام و همه فداكاراني كه رضاي الهي و اداي تكليف جهادي را بر هر خواسته و انگيزه هاي ديگر ترجيح دادند و با ايثار و شجاعت خود، اسلام و ايران و انقلاب را سربلند كردند ..

اين مراسم با شكوه كه با استقبال خانواده معزز شهداء و آحاد مختلف مردم روبرو شد ضمن قرائت دل نوشته اي توسط فرزند شهيد سيد مصطفي شجاعي و سخنراني سردار حاج علي فضلي و با اجراي تاثير گذار و خوب سيد جواد هاشمي و هنرمند ارزشي محمد گلريز و مديحه سرايي حاج مهدي سماواتي برگزار گرديد.

در این مراسم نمايشگاه هایی با موضوع های نقش زنان در جنگ، پشتيباني جنگ، پوستر عفاف و حجاب از منظر شهداء برگزار گردید و مراسم كلنگ زني ساخت يادمان شهداي گمنام شهر گوگد انجام شد و از يادمان كنگره امام زادگان عشق پرده برداري شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

دیدار رییس جمهوری با حاج اسدلله پدر باصفای شهیدان عابدی

رییس جمهوری در دیدار با حاج اسدلله پدر باصفای شهیدان عابدی:

از دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، روحیه و قوت می گیرم/ هشت سال ایستادگی رزمندگان، درسی برای متجاوزان و قدرت‌های بزرگ بود/ پاسخ دکتر روحانی به ابراز احساسات پرشور مردم

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خویش با خانواده شهیدان، راهی جنوب شهر و کوچه پس کوچه های میدان خراسان در تهران شد تا با اسدالله عابدی پیرمرد با صفا و زنده دلی دیدار کند که سه فرزند برومند خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

اگر چه منزل حاج اسدلله پدر شهیدان علی، حسن و ابوالفضل عابدی به ظاهر کوچک بود ولی در درون آن پدری زندگی می کرد که دلی به وسعت آسمان و به صفا و زلالی چشمه ساران داشت و وقتی رییس جمهور با مهربانی و صمیمیت در کنار وی قرار گرفت و از او خواست تا از فرزندانش بگوید بلافاصله بغض گلویش را گرفت و چشمانش بارانی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار صمیمی و عاطفی با تجلیل از فداکاری و ایثارگری خانواده شهدا گفت: از دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، روحیه و قوت می گیرم و این دیدارها باعث برکت برای دولت است و دعای این عزیزان، دولت را در برابر همه بدخواهان و دشمنان پیروز می‌کند.




موضوع :
اخبار , ,

 

  

در حج تمتع امسال یکی از فرزندان شهدا به نیابت از شهید عباس قطبی ازشهدای استان اصفهان به خانه خدا مشرف و عکس این شهید والامقام را میان مسلمانان توزیع می‌کرد. مسلمانان مختلف جهان از رنگ و نژاد مختلف با دیدن این عکس برایشان سؤال ایجاد شده و با معرفی شهید به ایشان ادای احترام می‌کردند.
 



موضوع :
اخبار , ,

 سایت فرهنگی، آموزشی و اجتماعی "سبک زندگی" روز چهارشنبه، 26 شهریور 93 در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی رونمایی شد.

 سردار انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با تأکید بر اینکه سایت "سبک زندگی"، باید بر روی کل جامعه تأثیرات مثبتی داشته باشد، گفت: هدف از ایجاد نرم‌افزار و منابع دیجیتالی، توسعه فرهنگی با استفاده از بسترهای فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در دنیایی که امروز زندگی می‌کنیم، شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه متغیر است و عوامل تأثیرگذار خارجی فرهنگی مرتباً در حال ورود به جامعه هستند. باید ابزاری داشت تا توسط آن در مقابل تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب "ناتوی فرهنگی" پاسخگو بود و در مسائل فرهنگی نیز نباید اجازه ایجاد رخنه فرهنگی را به کسی داد.




موضوع :
اخبار , سبک زندگی , ,

مراسم شکرگزاری جانبازان، خانواده معظم شهدا و جامعه قرآنی برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، صبح روز سه شنبه 25 شهریور با حضور جمعی از جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران، جامعه قرآنی و بسیجیان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد. این مراسم به همت انجمن جانبازان نخاعی، انجمن جانبازان راست قامت، انجمن جانبازان بصیر و مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان برگزار شد.




موضوع :
اخبار , ,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرکز فرماندهی داعش کاخ سفید آمریکاست، گفت: آمریکا ‌این غده سرطانی ‌را در منطقه به راه انداخته و اجرای نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پلیدی بوده که دنبال کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار محمدرضا نقدی در پنجمین همایش سالانه بازسازی واقعه عظیم غدیر که در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد با حضوردست‌اندرکاران اجرای برنامه بزرگ بازسازی واقعه غدیر از سراسر کشور برگزارشد، گفت: مهمترین پیام غدیر ولایت است و به اهتزاز در آوردن پرچم ولایت وبلند کردن فریاد آن بزرگترین مسئولیت ماست.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,

به گزارش "ایثار" آیین رونمایی از کتاب طلایه‌دار بیداری؛ آلبوم تصاویر مجاهد نستوه آیت‌الله طالقانی عصر روز سه‌شنبه 18 شهریور با حضور سردار محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام احمد مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد، سید مهدی طالقانی فرزند مرحوم آیت‌الله طالقانی، محمد اسفندیاری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل انتشارات و اطلاع‌رسانی بنیاد و تعدادی از هم‌رزمان و همراهان آیت‌الله طالقانی در موزه شهدا برگزار شد.




موضوع :
اخبار , ,

گزارش تصویری (بخش دوم)

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سازمان بسیج کارمندان




موضوع :
اخبار , گزارش های تصویری , ,
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/smpf.jpg

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (KHAMENEI.IR) برای پاسخگویی به خیل درخواست های مردمی اقدام به راه‌اندازی صفحه «عیادت مجازی کاربران» از آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی در صفحه‌ خود نوشت: صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد.

 از ساعات اولیه انتشار این خبر، نظرات و پیام‌‌های محبت‌آمیزی از سوی مردم می‌رسید و بسیاری نیز مایل بودند که به دیدار و عیادت معظم‌له بروند.

 طبعا ملاقات حضوری، به دلیل محدودیت‌های گوناگون امکانپذیر نیست اما اینجا میتواند صفحه‌ای باشد برای عیادت شما از طریق فضای مجازی.

 این پایگاه همچنین  در ادامه با طرح سوالی پرسیده است: «اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟»

 علاقه‌مندان برای درج نظرات و پیام‌های خود می توانند به اینجا مراجعه نمایند.




موضوع :
اخبار , ,
خبرگزاری فارس: دادگاه فساد اقتصادی باید علنی و برخوردها بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها باشد
 

 سردار نقدی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت:

دادگاه فساد اقتصادی باید علنی و برخوردها بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز قوه قضاییه در آزمونی سخت و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بیت‌المال و متعدّیان به اعتبار جمهوری اسلامی، قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها و شفاف باشد.

«« مشروح خبر در ادامه .... »»




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,
 
خبرگزاری فارس: صلابت و اعتقاد جوانان غزه موجب پیروزی بر رژیم صهیونیستی شده است
 
سردار نقدی در بابل:
صلابت و اعتقاد جوانان غزه موجب پیروزی بر رژیم صهیونیستی شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صلابت جوانان غزه موجب پیروزی آنان شده است، گفت:‌ دشمن با موشک‌های غربی به دنبال کشتار مردم غزه است، اما آنها همچنان با ایمان و اعتقاد مبارزه می‌کنند.

«« مشروح خبر در ادامه »»

 




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: مادران و همسران شهدا بهترین الگوی ایثارگری در جامعه هستند

همایش تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز 23 فروردین ماه با حضور حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار انصاری قائم مقام ، حجت الاسلام فقیهی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد و صمیمی مدیر کل بنیاد تهران و جمعی از مادران و همسران شهدا در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

 

رییس مجلس شورای اسلامی: استقامت خانواده شهدا دلیل ایستادگی ملت ایران است

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 23 فروردین ماه در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا، قدرت ایستادگی ملت ایران در برابر قدرتهای بزرگ را مربوط به استقامت همسران و مادران و فرزندان شهدا دانست.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس‌جمهور را همراهی می کرد، دکتر حسن روحانی ابتدا در خانه شهیدان موسسیان که پدر و پسری را در راه دفاع از میهن و انقلاب تقدیم کرده است، حاضر شد و ضمن تبریک میلاد عیسی مسیح (ع) به بازماندگان این شهدای بزرگوار بر نقش مهم اقلیت‌های دینی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد. رییس جمهور پس از آن در منزل جانباز 50 درصد ارمنی دفاع مقدس، آلبرت محمودلو از دیگر هموطنان ارمنی کشورمان حاضر شد و با وی و خانواده‌اش دیدار و گفت‌وگوکرد




موضوع :
اخبار , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار :سردارانصاری در گلزار شهدای خرم آباد اظهار داشت: شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و ما امروز وظیفه داریم که راه، منش و هدف این عزیزان را به همگان معرفی کنیم.

به گزارش ایثار، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه هیاتی عصر روز سه شنبه (12 آذرماه 92) برای شرکت در مراسم تودیع "مصطفی اسکندری" و معارفه "مراد روشنی" به عنوان مدیرکل بنیاد استان لرستان به خرم آباد سفر کرد.

سردار انصاری در بدو ورود به این استان با حضور در گلزار مرکزی شهدای خرم آباد با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای این خطه ادای احترام کرد و اظهار داشت: شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و ما امروز وظیفه داریم که راه منش و هدف این عزیزان را به همگان معرفی کنیم

 




موضوع :
اخبار , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد