درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 39317
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

نصیرزاده خبر داد :جذب دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای جامعه ایثارگران و بسیجیان

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: فعالیت ایثارگران و بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها تقویت می‌شود

وی گفت: خبر خوشی را حضور هم سنگران بسیجی‌ام اعلام میکنم و آن جذب دانشجوی بدون کنکور در مرتبه کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای جامعه ایثارگران و اعضای بسیج فعال است که زمینه خوبی را برای خدمت رسانی به این عزیزان ایجاد می‌کند.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: مادران و همسران شهدا بهترین الگوی ایثارگری در جامعه هستند

همایش تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز 23 فروردین ماه با حضور حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار انصاری قائم مقام ، حجت الاسلام فقیهی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد و صمیمی مدیر کل بنیاد تهران و جمعی از مادران و همسران شهدا در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

 

رییس مجلس شورای اسلامی: استقامت خانواده شهدا دلیل ایستادگی ملت ایران است

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 23 فروردین ماه در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا، قدرت ایستادگی ملت ایران در برابر قدرتهای بزرگ را مربوط به استقامت همسران و مادران و فرزندان شهدا دانست.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

 

همایش تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد

همایش تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز 23 فروردین ماه با حضور مقامات کشوری و جمعی از مادران و همسران شهدا در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.

گزارش در ادامه مطلب ............




موضوع :
همایش ها , ,