درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 39262
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي
 

22 اسفند ماه که سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت.

اما سوالی که در ذهن متبادر می شود این است که: شهدا از ما چه می خواستند و ما بعد از ایشان چه کرده ایم؟




موضوع :
یادواره ها , ,

به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی مراسم صبحگاه مشترک پایگاه های مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارکران در روز چهارشنبه 20 اسفند ماه جاری با حضور و سخنرانی جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسنی ، قائم مقام محترم نمایندنه ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران و آقایان : ایزدی ، معاون تعاون و اموراجتماعی ، اخوان سرپرست دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد ، نریمانی معاون اداره کل حوزه ریاست بنیاد ، اعضای شورای فرماندهی و کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد که در ادامه گزارش تصویری آن تقدیم می گردد




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,

شهید؛ والاترین مکبّر آزادگی

روز ۲۲ اسفندماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران که همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی، دیباچه‌ای به همه مخاطبان تقدیم می‌گردد:
 



موضوع :
یادواره ها , مقالات , ,

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: من ابتکار دوستان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گرامیداشت روز «شهید» را تحسین و تقدیر می‌کنم. این روزها به صورت نمادین در تاریخ باقی می‌ماند و آیندگان به این موضوعات بهتر می‌پردازند.

سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست خبری راهیان نور و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو سال گذشته برای احیای روز شهید اقدام کردند زیرا تا قبل از آن به روز شهید کمتر پرداخته شده بود.وی افزود: روز 22 اسفند ماه مصادف است با روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام برای تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی و بنابراین خوشبختانه سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران سال گذشته فرمودند که همه پایگاه‌ها و همه رده‌های ما بویژه در مناطق عملیاتی و راهیان نور به موضوع مهم روز شهید بپردازند.

 




موضوع :
اخبار بسیج , ,

بمنظورارج نهادن و سپاس و قدرداني از مقام شامخ شهداي گرانقدرانقلاب اسلامي  و با توجه به نامگذاري روز "۲۲اسفند" به نام روز شهيد ، و بزرگداشت شهداء ، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران دومين شماره از  نشريه "انديشه بسيج" را با موضوع جهاد وشهادت از منظرقرآن کریم ، منتشر کرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

تشریح برنامه های مرکز مقاومت بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت روز شهید

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور ویژه برنامه های روز 22 اسفند، روز شهید را به منظور ترویج معارف شهدا و تبیین حق عظیم شهدای ایران اسلامی اعلام کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران طی گفتگویی کوتاه برنامه های بزرگداشت روز شهید را اعلام کرد.

سرهنگ فریبرز خزائی گفت:  برنامه هایی چون برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور آحاد بسیجیان، قرائت وصیت نامه و زندگینامه شهدا، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با عنوان «طرح سپاس» با هماهنگی وتعامل با بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها از جمله این برنامه ها است.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

13 آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزید زمان است/ فرزندان انقلاب در مذاکره با شیطان بزرگ مراقب انحراف از آرمانهای امام(ره) باشند

به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهداء ،مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران ، بیانیه ای منتشر کرد

در بخشی از این بیانیه آمده است :

اینک که با تصویب نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیست و دوم اسفند ماه بعنوان  روز بزرگداشت شهدا نامگذاری گردیده است . عموم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بویژه بسیجیان نهاد، خود را ملزم به پیروی از فرامین و رهنمودهای مقامات عالی کشور در زمینه رسیدگی مطلوب به امور خانواده های معظم جامعه هدف و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت با بهره گیری از ابراز تعمیق و توسعه تفکر بسیجی بعنوان زمینه ساز تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی می دانیم. امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از سیره پیامبران الهی و ائمه اطهار ( علیه السلام) در زمینه خدمت به فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی توفیقات روز افزون حاصل گردد.

 

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,