درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 39250
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

 سایت فرهنگی، آموزشی و اجتماعی "سبک زندگی" روز چهارشنبه، 26 شهریور 93 در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی رونمایی شد.

 سردار انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با تأکید بر اینکه سایت "سبک زندگی"، باید بر روی کل جامعه تأثیرات مثبتی داشته باشد، گفت: هدف از ایجاد نرم‌افزار و منابع دیجیتالی، توسعه فرهنگی با استفاده از بسترهای فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در دنیایی که امروز زندگی می‌کنیم، شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه متغیر است و عوامل تأثیرگذار خارجی فرهنگی مرتباً در حال ورود به جامعه هستند. باید ابزاری داشت تا توسط آن در مقابل تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب "ناتوی فرهنگی" پاسخگو بود و در مسائل فرهنگی نیز نباید اجازه ایجاد رخنه فرهنگی را به کسی داد.




موضوع :
اخبار , سبک زندگی , ,

دومین کارگاه تحکیم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی بعد از ظهر روز چهارشنبه 26 شهریور در نمازخانه ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 به گزارش "ایثار"، آقای دکتر عباسی استاد حوزه و دانشگاه با حضور در این کارگاه درباره احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: زنده نگه داشتن ارزشهای دینی بسیار مهم است به نحوی که در آیات قران و سیره ائمه به این موضوع توجه ویژه شده و آن را حیاتی عنوان کرده است.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , ,

مراسم شکرگزاری جانبازان، خانواده معظم شهدا و جامعه قرآنی برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، صبح روز سه شنبه 25 شهریور با حضور جمعی از جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران، جامعه قرآنی و بسیجیان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد. این مراسم به همت انجمن جانبازان نخاعی، انجمن جانبازان راست قامت، انجمن جانبازان بصیر و مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان برگزار شد.




موضوع :
اخبار , ,

برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارکران ابلاغ شد

سرهنگ پاسدار ، فريبرز خزائي  ، فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران طی بخشنامه ای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به کلیه پایگاه های مقاومت بسیج  تابعه بنیاد شهید  و امورایثارگران ابلاغ کرد

عناوین برخی از برنامه های ابلاغی :

مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار مطهر شهدا- برگزاري مراسم صبحگاه - ديدار از خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگران-برگزاري يادواره شهداء با همكاري و مشاركت سازمان بسيج كارمندان- برگزاري مسابقات عقيدتي ، فرهنگي و ورزشي - برگزاري نشست هاي بصيرتي و تحكيم مباني خانواده -اهداي خون براي بيماران نيازمند و ....




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرکز فرماندهی داعش کاخ سفید آمریکاست، گفت: آمریکا ‌این غده سرطانی ‌را در منطقه به راه انداخته و اجرای نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پلیدی بوده که دنبال کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار محمدرضا نقدی در پنجمین همایش سالانه بازسازی واقعه عظیم غدیر که در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد با حضوردست‌اندرکاران اجرای برنامه بزرگ بازسازی واقعه غدیر از سراسر کشور برگزارشد، گفت: مهمترین پیام غدیر ولایت است و به اهتزاز در آوردن پرچم ولایت وبلند کردن فریاد آن بزرگترین مسئولیت ماست.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,

به گزارش "ایثار" آیین رونمایی از کتاب طلایه‌دار بیداری؛ آلبوم تصاویر مجاهد نستوه آیت‌الله طالقانی عصر روز سه‌شنبه 18 شهریور با حضور سردار محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام احمد مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد، سید مهدی طالقانی فرزند مرحوم آیت‌الله طالقانی، محمد اسفندیاری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل انتشارات و اطلاع‌رسانی بنیاد و تعدادی از هم‌رزمان و همراهان آیت‌الله طالقانی در موزه شهدا برگزار شد.




موضوع :
اخبار , ,
همایش مربیان عقیدتی سیاسی مراکز بسیج وزارتخانه ها و ادارات صبح روز 18 شهریور 93 با حضور حجت الاسلام والمسلمین صباغی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، حجت الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله (ص)، سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران عقیدتی نظارتی مراکز، مسوولان و مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج ادارات و وزارتخانه ها در موزه شهدا برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

اردوي راهيان نور بسيجيان بنياد شهید وامورایثارگران برگزار شد

اردوي راهيان نور مناطق عملياتي غرب كشور بسيجيان بنياد شهید وامورایثارگران از روز چهارشنبه 12 لغايت شنبه 15 شهریور ماه با حضور ۱۳۵نفر از اعضاي بسيج به همراه خانواده های محترم آنان انجام شد .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

گزارش تصویری (بخش دوم)

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سازمان بسیج کارمندان




موضوع :
اخبار , گزارش های تصویری , ,

گزارش تصویری ( 1 )

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سازمان بسیج کارمندان




موضوع :
اخبار بسیج , گزارش های تصویری , ,
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/smpf.jpg

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (KHAMENEI.IR) برای پاسخگویی به خیل درخواست های مردمی اقدام به راه‌اندازی صفحه «عیادت مجازی کاربران» از آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی در صفحه‌ خود نوشت: صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد.

 از ساعات اولیه انتشار این خبر، نظرات و پیام‌‌های محبت‌آمیزی از سوی مردم می‌رسید و بسیاری نیز مایل بودند که به دیدار و عیادت معظم‌له بروند.

 طبعا ملاقات حضوری، به دلیل محدودیت‌های گوناگون امکانپذیر نیست اما اینجا میتواند صفحه‌ای باشد برای عیادت شما از طریق فضای مجازی.

 این پایگاه همچنین  در ادامه با طرح سوالی پرسیده است: «اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟»

 علاقه‌مندان برای درج نظرات و پیام‌های خود می توانند به اینجا مراجعه نمایند.




موضوع :
اخبار , ,