منوي اصلي
موضوعات وبلاگ
وصيت شهدا
وصيت شهدا
آيه قرآن تصادفي
پيوندها
لينک هاي روزانه
نويسندگان
پخش زنده حرم
درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 41003
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آموزه‌های شهدا در نظام اسلامی باید نهادینه شود؛ چراکه هدف دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس از بین بردن دین اسلام بود.

سردار مهدی صدیقی در دیدار با خانواده معظم شهیدان عزت‌الله عابدی و مجید رضایی، گفت: آموزه‌های شهدا در نظام اسلامی باید نهادینه شود؛ چراکه هدف دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس از بین بردن دین اسلام بود.

 




موضوع :
اخبار بسیج , ,

 سلب ایمان و ایجاد تفرقه هدف مشترک شبکه‌های ماهواره‌ای است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلب ایمان مردم و ایجاد تفرقه در بین صفوف ملت هدف مشترک و اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانگان علیه نظام اسلامی است.

 سردار محمدرضا نقدی در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب با اشاره به اوضاع آشفته در کشورهای منطقه اظهار کرد: در کنار اوضاع نابسامان در اطراف کشور ایران وجود امنیت، عزت و اقتدار از جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک منطقه باثبات و جزیره امن و ساحل آرامش درست کرده است و همه اینها در سایه حقیقت غدیر و ولایت فقیه بوده و خداوند برکات خود را نازل کرده است.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

برگزاری همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی

سازمان بسیج کارمندان، در نظر دارد «همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی» را با هدف تحول نظام اداری متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برگزار نماید.

اصغر قاسمی، دبیر همایش علمی تبیین  نظام اداری جهادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارمندان، اظهار داشت: باتوجه به گذشت سی شش سال از عمر پر برکت پدیده شگفت انگیز انقلاب اسلامی در عرصه سیاست و مملکت داری، شاهد آن هستیم که تاکنون نظام  اداری مبتنی بر اصول و قواعد اسلامی و برابر با انگاره های حکومت دینی طراحی نشده است و امورات با مدیریتهای سلیقه ای  و در عرصه آزمون و خطا ، گاه در مسیر صحیح و گاه بر روش ناصحیح اداره شده است




موضوع :
اخبار بسیج , ,

به همت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای نخستین بار در قم برای حضور یک مرجع تقلید در منزل خانواده‌ معظم شهدا برنامه‌ریزی شد تا به گونه‌ای دیگر ثابت شود که مراجع تقلید اهتمام ویژه‌ای بر تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت دارند.




موضوع :
اخبار , ,

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز شهرستان گلپایگان برگزار شد

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز گلپايگان به نام امام زادگان عشق در روز پنج شنبه هفدهم مهر ماه جاری  با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی كه از سوي حجت الاسلام و المسلمين اسماعيلي نماينده ولي فقيه و امام جمعه گلپايگان قرائت گردیدبه اين شرح است:

رحمت و رضوان خدا بر اين شهيدان والامقام و همه فداكاراني كه رضاي الهي و اداي تكليف جهادي را بر هر خواسته و انگيزه هاي ديگر ترجيح دادند و با ايثار و شجاعت خود، اسلام و ايران و انقلاب را سربلند كردند ..

اين مراسم با شكوه كه با استقبال خانواده معزز شهداء و آحاد مختلف مردم روبرو شد ضمن قرائت دل نوشته اي توسط فرزند شهيد سيد مصطفي شجاعي و سخنراني سردار حاج علي فضلي و با اجراي تاثير گذار و خوب سيد جواد هاشمي و هنرمند ارزشي محمد گلريز و مديحه سرايي حاج مهدي سماواتي برگزار گرديد.

در این مراسم نمايشگاه هایی با موضوع های نقش زنان در جنگ، پشتيباني جنگ، پوستر عفاف و حجاب از منظر شهداء برگزار گردید و مراسم كلنگ زني ساخت يادمان شهداي گمنام شهر گوگد انجام شد و از يادمان كنگره امام زادگان عشق پرده برداري شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

گزارش سفر فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به استان های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد

در راستاي ماموريت هاي محوله از سوي سازمان بسيج كارمندان ، بمنظور بازديد وتقويت وانجام نظارت برروند فعاليت پايگاه هاي مقاومت بسيج استان ها ،فرمانده مركزمقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران به اتفاق هيأت همراه از پايگاه هاي مقاومت بسيج بنياد استان های كهكيلويه و بوير احمد و اصفهان بازديد بعمل آوردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

در ادامه سفرهای استانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران و هیأت همراه ، روز چهار شنبه 16 مهر ماه ، با خانواده محترم شهیدان معظم: جعفریان و امینی نور دیدار کردند .

سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در این دیدار ها که در فضایی صمیمی انجام شد گفت : شهدا با ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند و تکریم خانواده شهدا باید همواره مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران : فرهنگ بسیج همان فرهنگ ایثار وشهادت است

جلسه اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده بسیج بنیاد ، اعضاء شورا ، مدیرکل و معاونین ایشان شد. فریبرز خزائی فرمانده بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در این نشست اظهار داشت: روحیه فداکاری ، شهادت طلبی و ایثار، رعب و وحشت فراوانی در دل دشمنان ایجاد کرده است و آنان تلاش می کنند تا به هر نحوی که شده، این روحیه را از ما بگیرند و یا حتی آن را کم رنگ سازند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

فریبرز خزائی فرمانده مرکزمقاومت بسج بنیاد شهید و امورایثارگران در دیدار با 3 خانواده شهید در شهر یاسوج، گفت: آنچه موجب شده تا امروز دشمنان و بدخواهان جرأت دهن‌کجی به انقلاب و کشور را نکنند همین گنجینه‌ها و ستاره‌های درخشان در ایران اسلامی است.

خزائی با بیان اینکه ضروری است که افتخارآفرینی و ایثارگری این عزیزان به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند و تکریم خانواده شهدا باید همواره مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

ادای احترام فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید امورایثارگران به شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد

 فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

شایان ذکراست که مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد استان کهکیلویه و بویر احمد فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید را همراهی می کردند




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 39 صفحه بعد