منوي اصلي
موضوعات وبلاگ
وصيت شهدا
وصيت شهدا
آيه قرآن تصادفي
پيوندها
لينک هاي روزانه
نويسندگان
پخش زنده حرم
درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 40995
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

آیت‌الله نوری همدانی: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش روابط عمومی بسیج ، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با سردار نقدی و حجت الاسلام تویسرکانی پس از اجتماع گزارش عملکرد بسیج بیان کرد: خدمات سردار نقدی در جامعه بسیار بسیار چشمگیر بوده و الحمدالله زحمات بسیج برای مردم سرازیر است.

وی با اشاره به مجاهدت های بسیج اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی رابیمه کرده است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزشهای انقلاب گردید.

وی وظیفه بسیج را تقویت شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و خاطر نشانکرد: مکتبی بودن ولایت فقیه اصلی ترین شاخص های انقلاب اسلامی است کهبایستی در تقویت آن تلاش نمود.

مشروح خبر در ادامه مطلب .......


نشست مشترک شورای فرماندهی و پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج بنیاد برگزار شد

نشست مشترک شورای فرماندهی و پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه 19 آبان 93 در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

برنامه های بزرگداشت ايام شكوهمند هفته مبارك بسيج توسط فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد اعلام شد.

سرهنگ پاسدار ، فریبرز خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران طی بخشنامه ای که به کلیه پایگاه های مقاومت بسیج تابعه بنیاد ارسال شد برنامه های بزرگداشت هفته مبارک بسیج را ابلاغ نمود

این برنامه ها که حاصل مصوبات کمیته برنامه ریزی این مرکز می باشد شامل مواردی چون :

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

 

گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده در روز چهارشنبه اول آبان ماه سال جاری به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی و با همکاری بسیج خواهران مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران برگزار گردید.


گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

سرهنگ فریبرز خزائی در گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین که صبح امروز سه شنبه 29 مهر در سالن همایش های موزه شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و باید به یاد داشته باشیم در طول تاریخ مرجعیت شیعه خون دل ها خورده است تا امروز نام امام حسین(ع) آزادانه به زبان بیاید




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

برنامه میقات گروه های شجره طیبه صالحین مراکز ادارات و وزارتخانه ها در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش "ایثار"، برنامه میقات گروههای شجره طیبه صالحین مراکز ادارات و وزارتخانه ها با حضور بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در دانشگاه تهران برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که به منظور بهره گیری از فرصت ها و تجربیات بالفعل شجره طیبه صالحین و نقش موثر و فراگیر بسیج در مناسبتهای مختلف مذهبی و انقلابی برگزار شده بود بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد با 4 حلقه صالحین برادر و یک حلقه صالحین خواهر به صورت سازماندهی شده و منسجم حضور یافتند.

لازم به ذکر است این حلقه های منسجم ضمن شرکت در برنامه های اجرایی طرح میقات در نماز سیاسی، عبادی و دشمن شکن جمعه نیز حضور یافتند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,
 
رییس جمهوری در دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران:
فداکاری‌ شهدا دشمن را از دستیابی به این آب‌وخاک مأیوس کرد
 
رییس جمهوری در دیدار مادر شهیدان محمدعلی و مهدی جابری که می‌گفت امروز نیز حاضر است همه جان و مال خود و خانواده‌اش را نثار راه اسلام و انقلاب کند، گفت: لحظه، لحظه صبر شما در طول سال‌هایی که فرزندانتان شهید شده‌اند، همراه با رضا و خشنودی بوده و این صبر و رضا ان‌شاءالله نزد خداوند پاداش عظیمی دارد.

 



موضوع :
اخبار , ,

با همکاری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران  نمایشگاه عفاف ، حجاب و کتاب به مدت 10 روز در محل ساختمان شهید ترک نژآد (ساختمان ستاد مرکزی) برگزار شد که مورد استقبال گسترده مدیران، کارکنان و جامعه معزز ایثارگری قرار گرفت و بسیاری درخواست کردند که این نمایشگاه در طول سال و در چند دوره  بویژه در ایام پایان سال برگزار شود .

در ادامه گزارش تصویری از این نمایشگاه بحضورتان تقدیم می گردد .




موضوع :
گزارش های تصویری , ,
 

فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: عضويت بيش از 10 هزار كارمند بنياد شهيد سراسر كشور در بسيج، برگ زريني بر لوح افتخارات اين بنياد است.

فريبرز خزائي، ضمن تشريح برنامه‌هاي مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار كرد: هدف از سفر من به اصفهان ديدار چهره به چهره با همكاران در سطح استان اصفهان و اعضاي بسيج بنياد شهيد اصفهان است.

وي، در ادامه در توضيح مهم‌ترين برنامه‌هاي خود در سفر يك روزه به اصفهان گفت:‌ ديدار با تعدادي از خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران استان و حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ اين عزيزان و همچنين سركشي و بررسي عملكردي بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران اصفهان از ديگر برنامه‌هاي من است .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نخستين يادواره شهداي اصناف شهرستان دامغان گفت: شهداي ايران اسلامي شاگردان نمونه مكتب اميرالمؤمنين(ع) هستند كه معناي عميق غدير را با ولايت‌مداري خود به نمايش گذاشتند.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل خبرگزاري بسيج، سردار سيدمحمد تقي شاهچراغي در نخستين يادواره 49 شهيد سرافراز جامعه اصناف و بازاريان شهرستان دامغان كه در مهديه و مسجد صاحب الزمان اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: يكي از بارز‌ترين ويژگي‌هاي شهدا به عنوان سرداران اردوگاه معنوي دفاع مقدس ايمان راسخ است.




موضوع :
اخبار بسیج , ,

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 39 صفحه بعد