درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 1434
بازدید کل : 40493
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری همایش بسیج و پدافند غیرعامل خبر داد.

سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی با تشکر از تمامی پژوهشگران شرکت کننده در این همایش،از اعلام نتایج بررسی مقالات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه همایش درتاریخ ۱۸ تیر ۹۶ در مرکز فرهنگی شهید رسول زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزارخواهد شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

مرکز مقاومت بسیج با مشارکت اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد، به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، مراسمی در فرهنگسرای بهمن برگزار کرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

معاون علمی، پژوهشی بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیرهمایش بسیج و پدافند غیرعامل از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 30 فروردین ماه 96 خبر داد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

ختتامیه همایش‌های تحکیم بنیان خانواده با حضور سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از مسئولان و بسیجیان بنیاد در سالن همایش‌های مجتمع سید الشهدا (ع) برگزار شد که در ادامه گزارش تصویری این برنامه تقدیم می شو د.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , همایش ها , بسیج خواهران , ,

آیین اختتامیه همایش‌های تحکیم بنیان خانواده با حضور سرهنگ فریبرز فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از مسئولان و بسیجیان بنیاد در سالن همایش‌های مجتمع سید الشهدا (ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , همایش ها , بسیج خواهران , ,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در همایش پیروان ولایت و تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات سیدالشهدا (ع) گفت: تفکر بسیجی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است و ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

ه مناسبت هفته بسیج ، شب شعر عاشورایی با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر و به همت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام در اداره فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در چهارمین همایش سلحشوران دفاع مقدس و یادمان شهید سرلشکر مهدی باکری که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مقام شامخ شهید مهدی باکری اشاره کرد و گفت: هرچه از شخصیت شهدا از جمله شهید باکری صحبت کنیم کم است و ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که شهدا را کاملاً می‌شناسیم و به قدر کافی تلاش‌های ایشان را در جامعه منعکس کرده‌ایم. فراموش نکنیم که ما مدیون شهدا هستیم و هر کاری در این زمینه انجام بدهیم کافی نیست.




موضوع :
اخبار بسیج , همایش ها , ,

روز شنبه 22 اسفند ماه جاری سومین کنگره ملی بزرگداشت روز شهید در سالن اجتماعات وزارت کشور با حضور رئیس جمهور ، تعدادی از وزرا ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران  و نیز معاونین و مدیران کل و خانواده های معظم شهدا برگزار شد .




موضوع :
همایش ها , ,

نخستین همایش علمی بسیج و تحول نظام اداری توسط معاونت علمی پژوهشی بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

همزمان با برگزاری جشن های دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی ، همایش بسیج و تحول نظام اداری فردا چهارشنبه 14 بهمن ماه جاری در سالن شهید رسول برگزار می گردد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

در راستای اجرای سیاست های کلی تحول نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همگامی و همراهی و تلاش برای اجرای سیاست های ابلاغی اقدام به برگزاری همایشی با عنوان « بسیج و تحول نظام اداری » نموده است




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، همایش امنیت اطلاعات در فضای مجازی و اقتدار ملی به همت پایگاه مقاومت شهید باکری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. که گزارش تصویری آن تقدیم می گردد .




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , گزارش های تصویری , همایش ها , ,

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، همایش امنیت اطلاعات در فضای مجازی و اقتدار ملی به همت پایگاه مقاومت شهید باکری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , همایش ها , ,

فرهنگ بسیجی کارایی مدیریتی بنیاد را افزایش می‌دهد

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تحقق فرهنگ بسیجی در مدیریت، کارایی در تمامی بخش‌های مدیریتی بنیاد را افزایش می‌دهد.

سیدمنصور میرمرادی در مراسم اختتامیه همایش آموزشی توجیهی فرماندهان و مدیران بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که در هتل ایثار رضوی مشهد مقدس برگزار شد اظهار کرد: نهم دی ماه یک حادثه نبود بلکه یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود که در آن مردم با بیعتی مستحکم‌تر از گذشته با نظام و انقلاب و ولایت هم‌پیمان شدند و فتنه دشمنان را به خودشان برگرداندند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

 همایش آموزشی فرماندهان بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در مشهد آغاز شد

همایش آموزشی و توجیهی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مدیران و فرماندهان بسیج ستاد مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح روز شنبه ششم دی ماه جاری در هتل ایثار رضوی مشهد مقدس برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران : بسیج و فرهنگ بسیجی اندیشه تفکر و تعقل است

سید منصور میر مرادی در مراسم پیروان ولایت که روز سه شنبه 4 آذرماه 93 در سالن فرهنگی سیدالشهدا(ع) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، خطاب به بسیجیان، گفت: امروز بسیج و فرهنگ بسیجی اندیشه تفکر و تعقل است و فرهنگ بسیجی سبب شده هرگونه بن بستی در جامعه ما مرتفع شود؛ مردم فرهنگ بسیجی را که نوعی کمک، امداد رسانی و در صحنه بودن با ارزش های والای خود و به معنای والای کلمه ایثار است را قبول دارند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

همایش بزرگ

همایش بزرگ پیروان ولایت روز سه شنبه 4 آذر 93 با حضور بسیجیان بنیاد و سازمان های تابعه، مسوولان، معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

سرهنگ فریبرز خزائی در گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین که صبح امروز سه شنبه 29 مهر در سالن همایش های موزه شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و باید به یاد داشته باشیم در طول تاریخ مرجعیت شیعه خون دل ها خورده است تا امروز نام امام حسین(ع) آزادانه به زبان بیاید




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,
همایش مربیان عقیدتی سیاسی مراکز بسیج وزارتخانه ها و ادارات صبح روز 18 شهریور 93 با حضور حجت الاسلام والمسلمین صباغی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، حجت الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله (ص)، سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران عقیدتی نظارتی مراکز، مسوولان و مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج ادارات و وزارتخانه ها در موزه شهدا برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: مادران و همسران شهدا بهترین الگوی ایثارگری در جامعه هستند

همایش تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز 23 فروردین ماه با حضور حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار انصاری قائم مقام ، حجت الاسلام فقیهی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد و صمیمی مدیر کل بنیاد تهران و جمعی از مادران و همسران شهدا در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

 

رییس مجلس شورای اسلامی: استقامت خانواده شهدا دلیل ایستادگی ملت ایران است

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 23 فروردین ماه در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا، قدرت ایستادگی ملت ایران در برابر قدرتهای بزرگ را مربوط به استقامت همسران و مادران و فرزندان شهدا دانست.




موضوع :
اخبار , همایش ها , ,

 

همایش تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد

همایش تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز 23 فروردین ماه با حضور مقامات کشوری و جمعی از مادران و همسران شهدا در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد.

گزارش در ادامه مطلب ............




موضوع :
همایش ها , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد