درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1222
بازدید کل : 40281
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

فریبرز خزائی فرمانده مرکزمقاومت بسج بنیاد شهید و امورایثارگران در دیدار با 3 خانواده شهید در شهر یاسوج، گفت: آنچه موجب شده تا امروز دشمنان و بدخواهان جرأت دهن‌کجی به انقلاب و کشور را نکنند همین گنجینه‌ها و ستاره‌های درخشان در ایران اسلامی است.

خزائی با بیان اینکه ضروری است که افتخارآفرینی و ایثارگری این عزیزان به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند و تکریم خانواده شهدا باید همواره مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

ادای احترام فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید امورایثارگران به شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد

 فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

شایان ذکراست که مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد استان کهکیلویه و بویر احمد فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید را همراهی می کردند




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

سرهنگ خزایی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به همراه، آقای عیوضی مسئول امور استان های مرکز مقاومت بسیج بنیاد و آقای شکاری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه 2 تهران با حضور در منازل شهیدان حسن صفری-سید مصطفی احمدزاده و سید حسین میرحسینی با والدین محترم آنها دیدار و گفتگو کردند.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیادشهید و امورایثارگران با خانواده شهدا و جانباز گرامی عمو علی

خبرنگار بسیج ایثار : سرهنگ خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیادشهید و امورایثارگران به همراه مسئول رسیدگی به امور استان های این مرکز ، معاون فرهنگی و پژوهشی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران در روز یک شـنبه 22 دی ماه جاری باحضور در منازل جانباز گرامی حمید عمو علی و خانواده های معظم  شـهیـدان گرانقدر عباس گلستانی و غلامعباس چوب تراش ، با آن ها دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدارها که در فضایی بسیار معنوی و صمیمی صورت گرفت فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به لحاظ توفیق حاصله برای دیدار از والدین معظم شهدا و جانباز گرامی گفت :   همه ما مدیون شهدا گرانقدر و خانواده های معظم آن ها هستیم و خانه های این عزیزان همچون چراغی فروزان همواره روشنایی بخش جامعه اسلامی ما می باشد .

ایشان افزودند : توفیق دیدار ما  از شما خانواده های معظم شهدا  یقینا" بنا به دعوت خود شهداء گرانقدر  بوده و بر این توفیق حاصله همواره خدا را شاکریم




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار :شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان روز دوشنبه (11آذر 92) ، با حضور سرهنگ فريبرز خزايي؛ فرمانده مركز مقاومت بسيج بنيادشهيد وامور ايثارگران برگزار شد

به گزارش بشرا واحد استان گیلان،اسماعیلی در جمع معاونین بنیاد گفت : همدلی و صمیت باعث پیشبرد امور به شکل مطلوب در نظام اداری خواهدشد.

وی توفیق خدمت در نهاد مقدس بنیاد را عنایت شهدا خواند واظهارداشت: باید از این موقعیت به نحو شایسته استفاده نمود و لحظه ای از خدمت به بهترین اقشار جامعه کوتاهی نکنیم




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل دیدار کرد.

به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به اردبیل روز یکشنبه (10 آذر 92) به همراه میرودود سیدشنوا مدیرکل بنیاد با سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ خزایی اهداف سفر خود به اردبیل را تبیین و  سردار بابازاده ضمن ارج نهادن به فعالیت های ارزشمند نیروهای بسیجی و اعضای پایگاه مقاومت بسیج بنیاد و حلقه صالحین استان از فعالیت مطلوب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : مدیرکل بنیاد استان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید مرکز با حضور در مناطق محروم روستایی اردبیل با خانواده های معظم شاهد این استان دیدار کردند.

به گزارش بشرا واحد استان "اردبیل"، در راستای ادامه ماموریت سرهنگ خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهان در استان اردبیل به اتفاق میرودود سیدشنوا مدیرکل، حجت الاسلام اکبر عباس زاده فرمانده پایگاه مقاومت شاهد استان و غلامعلی ولی نژاد رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل ساعت 15 روز یکشنبه ( 10 آذرماه 92) در مناطق محروم روستایی حضور یافته با خانواده های معظم شاهد تحت پوشش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل دیدار کردند




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

       

خبرنگار بسیج ایثار : فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از موزه شهدای اردبیل بازدید کرد.

به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به مناسبت هفته بسیج روز یکشنبه ( 10آذر ماه 92) با حضور در موزه شهدای اردبیل از بخشهای مختلف این موزه بازدید کرد. 

در این بازدید که برخی از مسئولان، فرماندهان بسیج و سرگروه های حلقه های صالحین ادارات، کارکنان و بسیجیان بنیاد استان اردبیل نیز حضور داشتند سرهنگ خزایی ضمن قدردانی از دست اندرکاران تشکیل موزه شهدای اردبیل راه اندازی آن را در ترویج مطلوب ارزشهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت موثر دانست.




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدا لوح تقدیر از خدمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل قدردانی کرد.

به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با گرامی داشت هفته بسیج با حضور در گردهمایی فرماندهان بسیج و سرگروه های حلقه های صالحین ادارات و کارکنان و بسیجیان در محل بنیاد استان اردبیل  در سخنرانی خود ضمن  تجلیل و تقدیر از تلاشهای ایثارگرانه میر ودود سید شنوا مدیر کل بسیجی و آزاده  بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان اردبیل  با اهدا لوح تقدیر از خدمات ایشان قدردانی کرد.



موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، مراسم گرامی داشت هفته بسیج روز یکشنبه (10 آذر ماه 92) با شرکت فرماندهان بسیج و سرگروه های حلقه های صالحین ادارات ، کارکنان و بسیجیان  بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان اردبیل و با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل اداره کل بنیاد استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ایثارگرانه مدیر کل بنیاد استان و گرامی داشت هفته بسیج و تبیین نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: موفقیت های کشور ما در هر عرصه ای مرهون ایثارگری ها و تلاش شبانه روزی و نیروهای مخلص  بسیجی است.




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : به مناسبت هفته مبارک بسیج ، همایش بسیجیان بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان های استان تهران  روز سه شنبه 5 آذرماه سال جاری در تالار ولاء شهرری برگزار گردید در این مراسم که با حضور فرمانده پایگاه امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) شهرری ، سرهنگ خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد ،  مدیرکل ، معاونین ، مسئولین و کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران برگزار شد  سرهنگ خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به ایراد سخن پرداخت .




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : به گزارش بشرا ،فرماندارنظر آباد به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه و مسئولین سایر ادارات ازخانواده 51 شهید و 51 رزمنده بسیجی نظر آباد دیدار کردند

 به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج  با هماهنگی بنیاد شهید وامورایثارگران و نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان نظر آباد برای تجلیل و دیدار از خانواده های معظم شهدای بسیجی ورزمندگان و پیشکسوتان بسیجی که خود عمدتا" از جانبازان می باشند روز یک شـنبه سوم آذرماه در قالب 18 اکیپ با حضور مسئولین و مدیران ادارات از تعداد 51خانواده معظم شهید و 51 رزمنده بسیجی دیدار نمودند. این دیدارها در دو بخش مرکز ی و تنکمان این شهرستان و در پنج حوزه بسیج انجام شد.در این دیدار ها یک بسته فرهنگی از طرف سپاه و یک عدد بن کارت از طرف بنیاد شهید وامورایثارگران  به خانواده های دیدار شونده اهداء گردید. 




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد