رمز ماندگاری بسيج تبعيت از ولايت است

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: تبعيت از ولايت‌فقيه رمز ماندگاری و تداوم بسيج بوده است. وی با اشاره به اينكه كارمندان بنياد عملكردی مانند تفكر بسيجی دارند، گفت: آن ها با اين تفكر به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهند تا بتوانند رضايت آنها را كسب كنند.

ه گزارش ايثار واحد قزوين، نادر نصيری مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در گراميداشت هفته بسيج با اشاره به جنگ نرم دشمن عليه ايران گفت: ملت ايران با اعتقاد به خداوند و تبعيت از ولايت‌فقيه می‌تواند در اين جنگ به پيروزی برسد و از هجمه‌های دشمن در امان بماند.

وی گفت: پايگاه بسيج بايد بتواند جوانان را به شيوه‌های نوين جذب اين نهاد كند كه تحقق اين هدف نيازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزشمند است.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با اشاره به اينكه كارمندان بنياد عملكردی مانند تفكر بسيجی دارند، گفت: آنها با اين تفكر به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهند تا بتوانند رضايت آنها را كسب كنند

نصيری با اشاره به اينكه در آستانه هفته بسيج قرار داريم، بيان كرد: اين هفته بهانه خوبی است تا عملكردهايمان را با اهداف و آرمان‌های امام خمينی(ره) مقايسه كنيم تا در هر جايی كه عقب‌ماندگی داشتيم آن را جبران كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,