فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: عضويت بيش از 10 هزار كارمند بنياد شهيد سراسر كشور در بسيج، برگ زريني بر لوح افتخارات اين بنياد است.

فريبرز خزائي، ضمن تشريح برنامه‌هاي مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار كرد: هدف از سفر من به اصفهان ديدار چهره به چهره با همكاران در سطح استان اصفهان و اعضاي بسيج بنياد شهيد اصفهان است.

وي، در ادامه در توضيح مهم‌ترين برنامه‌هاي خود در سفر يك روزه به اصفهان گفت:‌ ديدار با تعدادي از خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران استان و حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ اين عزيزان و همچنين سركشي و بررسي عملكردي بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران اصفهان از ديگر برنامه‌هاي من است.

فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور تصريح كرد: با توجه به گزارشات سال گذشته و بررسي عملكردي 6 ماهه نخست سال شرايط و وضعيت بسيج مقاومت بنياد شهيد اصفهان بسيار خوب ارزيابي شده و اقدامات روزهاي آتي اين بزرگواران دلگرم كننده خواهد بود.

وي همچنين تعامل با مديركل بنياد شهيد استان، فرماندهان سپاه استان و بسيج كارمندان استان اصفهان را در راستاي تقويت و ارتقاي جايگاه بسيج از ديگر اهداف سفر خود عنوان كرد.

خزائي افزود: مأموريت و نقش بسيج در شرايط كنوني بسيار مهم است و حضور اين نيروهاي ارزشمند و انقلابي در بدنه فرهنگي كشور يك ضرورت به نظر مي‌رسد.

وي در ادامه اشاره‌اي به برخي از اقدامات بسيج بنياد شهيد در هفته دفاع مقدس كرد و گفت: در هفته دفاع مقدس تأكيد ما مبني بر برگزاري اردوهاي راهيان نور ويژه كارمندان بسيجي بنياد شهيد بود كه در اين راستا حدود 2 هزار نفر به مناطق عملياتي جنوب تحت كاروان‌ راهيان نور اعزام شدند.

فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور ابراز كرد: اجراي برنامه‌هاي متنوع ورزشي در رشته‌هايي چون دوميداني، تنيس روي ميز در دو سطح برادران و خواهران ويژه كارمندان بسيجي بنياد شهيد و همچنين نشست‌هاي مباني تحكيم بنيان خانواده از ديگر برنامه‌هاي بسيج مقاومت بنياد شهيد در هفته دفاع مقدس است.

وي تأكيد كرد:‌ در حال حاضر بسيج مقاومت بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور بالغ بر 100 حلقه صالحين تشكيل داده است كه اين حلقه‌ها پيرامون موضوعات تربيتي و فرهنگي و همچنين مسائل روز سياسي هر دو هفته يكبار جلساتي را تشكيل مي‌دهند. خزائي خاطر نشان كرد: يكي از مهم‌ترين رسالت‌هاي بسيج بنياد شهيد مقابله با تهديدات نرم دشمن و روشنگري در اين عرصه است.

وي يادآور شد: در همين راستا نشست‌هايي آگاهي‌بخش و روشنگرايانه براي كارمندان بسيجي بنياد شهيد با دعوت از اساتيد برجسته در موضوعات مشاوره‌اي، تربيتي، جنگ نرم و همچنين معرفي كتب مناسب در بحث تربيتي و آموزشي صورت گرفته است.

فرمانده مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار كرد: از ديگر مواردي كه موكدا به فرماندهان بسيجي و اعضاي بسيجي بنياد شهيد تاكيد مي‌شود انس بيشتر با وصاياي شهدا و مراجعه هميشگي به نظرات شهدا است.


وي در پايان گفت: در حال حاضر بيش از 10 هزار كارمند بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور بسيجي هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,