فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران : فرهنگ بسیج همان فرهنگ ایثار وشهادت است

 

به گزارش ایثار واحد استان کهگیلویه وبویراحمد ،جلسه اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده بسیج بنیاد ، اعضاء شورا ، مدیرکل و معاونین ایشان شد.

 

فریبرز خزائی فرمانده بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در این نشست اظهار داشت: روحیه فداکاری ، شهادت طلبی و ایثار، رعب و وحشت فراوانی در دل دشمنان ایجاد کرده است و آنان تلاش می کنند تا به هر نحوی که شده، این روحیه را از ما بگیرند و یا حتی آن را کم رنگ سازند.

 

وی ادامه داد: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی، یکی از خصوصیات بارز شهداء و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود و این ویژگی در سایه اتصال به خدا حاصل می شود.

خزائی ، اظهار داشت: همین روحیه فداکاری، ایثار و شهادت طلبی نه تنها باید حفظ شود، بلکه بایستی به نسل های آینده انتقال یابد.

وی یکی از ویژگی های مهم و بارز بسیجیان را صداقت و راستگویی دانست و گفت: بسیجیان باید داشتن ویژگی های اخلاقی مثبت و انجام اعمال حسنه و پسندیده را مد نظر قرار دهند. وی گفت: بسیج یک مجموعه منتشر شده در بین تمام اقشار جامعه است که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شده است، این سازمان هیچ گاه رو به زوال نبوده و حتی می توان گفت که روز به روز در حال کسب اقتدار و ارزش بیشتر و نشر این ارزش در سایر کشور های اسلامی است.

 فرمانده  بسیج بنیاد شهید خاطرنشان کرد: بدون تردید تفکر بسیجی هر کجا حاکم باشد صداقت ایمان و رفاه را به دنبال دارد .

 وی افزود: بسیج بزرگترین فرصت مقابل تهدیدها در تمام ابعاد است و دشمن‌شناسی توام با بصیرت از خصیصه‌های بارز هر بسیجی است و بسیجی کسی است که پا به پای رهبر معظم انقلاب حرکت کند .

 

خزائی تصریح کرد: نیروی بسیجی نباید در یک گروه و حزب و جناح خاص وابسته باشند ولی سیاست‌شناسی جزو ذات هر بسیجی باید باشد .

 

خزائی  با اعلام این مطلب گفت: نوع تفکر و دیدگاه افراد قطعا روی عملکرد آنها تاثیرگذار خواهد بود. لذا، فردی که تفکر بسیجی دارد و اندیشه اینکه خدمت به مردم عبادت است با فردی که به این مسئله توجهی ندارد و تنها کار را برای دریافت حقوق انجام می دهد، دیدگاهش متفاوت است.

 

وی، تحقق نظام اداری جهادی را حرکتی در جهت خدمت به مردم دانست و افزود: کارمندان بسیجی شاغل در تمامی ادارت با تحقق این کار قطعا هم به مردم خدمت می کنند و هم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارند

 

سرهنگ خزایی گفت: اگر بسیج در سازمان ها تحرک و حضور لازم و کافی را نداشته باشد، کاری پیش نخواهد رفت؛ فرماندهان بسیج پایگاه ها در هفته دفاع مقدس باید با فضا سازی تبلیغی، کاری کنند که نسل جوان و نسل آینده بیش از پیش با فرهنگ والای ایثار و شهادت آشنا شوند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد یکی از وظایف اصلی بسیج را حفظ جایگاه عظیم و رفیع افتخار آفرینان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حاکمیت افکار و فرهنگ بسیج در جامعه بسیار با ارزش است که حفظ این فرهنگ در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک فضای ارزشی و معنوی باید بیشتر از سایر مکان ها مورد توجه قرار گیرد.

خزائی  در ادامه خواستار توجه بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد و تصریح کرد: بیان حماسه‌آفرینی رزمندگان به نسل سوم نیاز به برنامه منسجم و موثر و اثرگذار دارد که مسئولان فرهنگی باید در این زمینه تلاش بیشتری در برنامه کاری خویش قرار دهند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,