خبرنگار بسیج ایثار : همایش بزرگ "پیروان ولایت" صبح امروز (یکشنبه سوم آذر ماه 92) با حضور سردار انصاری قائم مقام ، حجت الاسلام و المسلمین مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی ، شریعتی معاون تعاون و امور اجتماعی ، میرمرادی معاون توسعه و مدیریت ، هادیانی معاون عمران و مسکن ، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ ، ناظری مدیرکل برنامه و بودجه ، ، بیات مدیرکل فرهنگی هنری ، کشایی مدیرعامل سازمان مجتمع های فرهنگی و سیاحتی کوثر ، سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد و حضور پرشور بسیجیان بنیاد شهید و امورایثارگران در سالن سید الشهدا (ع) برگزار شد.

در این مراسم پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی از کلام الله مجید، نماهنگ های سخنان مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله امام خامنه ای (دامت برکاته) در مورد بسیج و هفته بسیج پخش شد.

در ادامه این همایش بزرگ سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد (میزبان و متولی این همایش) طی سخنانی از حضور خواهران و برادران بسیجی ، معاونین و مدیران در این همایش تقدیر و تشکر کرد و سپس گزارش تصویری از عملکرد بسیج بنیاد به نمایش در آمد که در این گزارش تصویری ، اقدامات و عملکرد مرکز مقاومت بسیج بنیاد نظیر :  اعزام کاروان راهیان نور، دیدار از خانواده های معظم شهدا در سطح کشور در قالب طرح سپاس ،  برگزاری جلسات مبانی و تحکیم خانواده ،  برگزاری مراسم های  دعا و نیایش ( جلسات قرآنی ، دعای کمیل ، زیارت عاشورا و ... ) ، مسابقات مختلف فرهنگی ، ورزشی و آمادگی جسمانی ، اعزام به  مشهد مقدس و بازدید از مراکز فرهنگی و ... به نمایش درآمد.

در ادامه مراسم نیز سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایراد سخنرانی پرداخت و این همایش بزرگ با تقدیر و اهدا لوح به  بسیجیان نمونه سال 1392 خاتمه یافت .

 

برای دیدن مجموعه عکس های این مراسم به سایت ایثار بخش گزارش های تصویری مراجعه فرمایید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,