سرهنگ خزایی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد به همراه، آقای عیوضی مسئول امور استان های مرکز مقاومت بسیج بنیاد و آقای شکاری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه 2 تهران با حضور در منازل شهیدان حسن صفری-سید مصطفی احمدزاده و سید حسین میرحسینی با والدین محترم آنها دیدار و گفتگو کردند. سرهنگ خزایی در دیدار با  خانواده معظم شهدا اعلام داشتند: خدا را بسیار شاکریم که توفیق حضور در بیوت شهدای والامقام را نصیب ما نموده و دیدار از والدین شهدای گرانقدر سعادتی است که به لطف خداوند متعال برای ما حاصل شده است. ایشان افزودند: شهدا از بهترین های خود که همانا جان عزیزشان و خانواده هایشان می باشد، گذشتند تا امروز ما آسوده بمانیم. امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده گرانقدر شهدا می باشد. یقین بدانید که تمام اعمال ما نزد خداوند متعال ثبت و ضبط می شود و اگر از وظیفه خود در عصر کنونی(ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام) کوتاهی کنیم، روز قیامت قطعاً مورد بازخواست و مواخذه  قرار می گیریم.

وی در ادامه گفتند: شما خانواده شهدا صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستید و بنا به فرمایش امام راحل(ره): "خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند".

احترام و تکریم خانواده محترم شهدا وظیفه همگان است و باید این فرهنگ سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران در کل جامعه حاکم شود و تمام دستگاههای دولتی و آحاد مردم به فرا خور وظایف تبیین شده اداری خود، در امر سرکشی و دیدار با خانواده این عزیزان برنامه ریزی لازم را انجام دهند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,