مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان

بنیاد شهید و امورایثارگران 

به مناسبت 9 دی روز بصیرت وسالگرد شهید سلیمانی

مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 8 دی ماه در آستانه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: فتنه سال 88 خسارت‌های ‌بسیاری را به نظام و مردم تحمیل کرد اما مردم به میدان آمدند و با خلق «حماسه 9 دی» وفاداری‌ خود را ثابت کردند. دلیل ماندگاری حماسه شکوهمند 9 دی، دین‌داری و اطاعت مردم از ولی‌فقیه بود و باعث امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان این نظام مقدس شد.
وی با بیان اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» قرار داریم، افزود: باید شاخصه‌های مکتب سردار دل‌ها برای جامعه اسلامی و به‌ویژه نسل جوان بازگو شود. تعبیر مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی «مکتب» است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم و البته دلیل جایگاه والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تابعیت تمام و کمال او از ولی‌فقیه بود.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: در رفتار و گفتار این شهید والامقام فروتنی موج می‌زد. با این وجود کلام سردار دل‌ها در زمان حیات پر برکت‌شان لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت. شهید سلیمانی مصداق بارز این آیه است که می‌فرماید: «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم».
سرهنگ خزایی خاطرنشان کرد: در شخصیت شهید سلیمانی، «فروتنی»، «دین‌مداری»، «تابعیت از ولی‌فقیه» و «برخورد یکسان با مسئولان و مردم» وجود داشت که باعث محبوبیت بی‌اندازه او شد. باید سردار دل‌ها به عنوان الگویی تمام عیار به جامعه و برای نسل جوان معرفی شود. نظیر شهید سلیمانی کم پیدا می‌شود و باید قدردان او باشیم. این قدردانی را هم می‌توانیم با تلاش برای ترویج شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی نشان دهیم.
وی با تأکید بر اینکه باید رفتار و گفتار شهید سلیمانی برای نسل جوان به درستی بازگو شود، گفت: شرکت بیش از 20 میلیون نفر در مراسم تشییع سردار دل‌ها در شهرهای مختلف، موجب خلق صحنه‌های بی‌نظیر و شکوهمندی شد. مردم با حضور عاشقانه در مراسم تشییع شهید سلیمانی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,