بیانیه مرکز مقاومت بسیج

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت حماسه 9 دی

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 9 دی ماه ضمن گرامیداشت و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.
به گزارش بسیج  ایثار»، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:
9 دی ماه 88 تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت‌ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت‌آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.
یوم الله 9 دی آغاز فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری بود که صحنۀ شکوهمند معرفی شایستگی و مزیت‌های ملت ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش‌روندگی انقلاب و کشور را رقم زد.
لذا روز 9 دی همواره به‌عنوان روزی فراموش نشدنی و روز بصیرت و پیوند عاشورایی امت و ولایت برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزوده که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «حماسه ماندگار» نام گرفت.
حضور مقتدرانه مردم در این حماسه همیشه جاویدان نشان داد روحیه انقلابی، ایثارگری و شهادت فقط به زمان انقلاب و دفاع مقدس خلاصه نشده و این میراث گران‌بها روز به روز در آحاد جامعه به خصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت‌فقیه، قوی‌تر شده و در صحنه‌های مختلف نشان دادند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ آنان را نخورده و در غبار فتنه راه را گم نخواهند کرد و همواره با بصیرت و هوشیاری انقلابی خود پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.
بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مؤمن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت‌فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,