بیانیه

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت  شهیدان رجائی و باهنر و آغاز هفته دولت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران بیانیه به شرح ذیل منتشر کرد.

  هفته دولت به ویژه هشتم شهریورماه یادآور حادثه‌ای غم‌انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران است که در آن دو تن از چهره‌های ماندگار که هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و شهادت مظلومانه آنان در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفت. . در تاریخ هر ملت،فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و با جان فشانی فرزندان فداکار این خاک، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام " هفته دولت " در تاریخ ایران گشوده است. هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، " رجایی و باهنر" است
تلاقی هفته دولت با ماه محرم و موسم شور و عزای حسینی در سال جاری، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان آمریکای جنایتکار و تروریست پرور بوده و دولت و ملت را به مقاومت فعال برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند.
ضرورت تمرکز و اهتمام جدی دولتمردان انقلابی و جهادی نسبت به توصیه‌ها و انتظارات رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی از دولت و ضرورت کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات امروز کشور و ملت، که پادزهر تحریم های ظالمانه ؛تکیه بر ظرفیتهای ملی و بومی است و تجربه هم نشان داده است در هر عرصه‌ای به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی مورد اعتنا قرار گرفته است، به آوردگاه شکست معاندین و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و خیل شهیدان گرانقدر دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت و تاکید بر حساسیت شرایط تاریخی امروز و لزوم هوشمندی و هوشیاری آحاد ملت و دولت نسبت به ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و تفاله‌های داخلی آنان ؛دولتمردان را به  اهتمام همه‌جانبه به توصیه‌ها و هشدار‌های رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت می نماید و توفیق و سر بلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,