بیانیه
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر  

خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت به ثبت رساندند.
”خرمشهر”؛  فقط یک قطعه‌ی کوچک از جغرافیای سرزمین ایران اسلامی نیست ،بلکه به وسعت قلوب آزادگان و رادمردان عرصه‌ نبرد حق علیه باطل و به گستردگی تمامی ایمان در برابر کفر است”خرمشهر”؛ را خاک نامیدن اهانت به ایمان و سرزمین تصور کردنش جسارت به ایثار و شهامت است.”خرمشهر”؛ شهر خون و قیام ، شهر نبرد و پیکار جبهه‌ی حق با جنود شیاطین است، شهری که حتی سقوط آن نیز حماسه بود، چرا که عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مؤمن آزادی‌خواه را به نمایش گذاشت. شهری که در طول ۵۷۵ روز اشغال توسط متجاوزان بعثی عراق، در کمال مظلومیت چون سدی آهنین و خلل‌ناپذیر مقابل تجاوز و  زیاده خواهی دشمن قدار ایستادگی کرد.”خرمشهر”؛ اردوگاه مجاهدان وارسته و جاودان تاریخ است که در سال‌های متمادی با شجاعت و شهامت، ایثار و بذل مال و جان همچون شهابی ثاقب در دل تاریک دشمن بعثی فرو رفته و پرده‌های ظلمتکده‌ی شب سیاه طاغوت و استبداد را در نوردیده و حماسه‌ی عظیم سوم خرداد را آفرید.  
سوم خرداد؛ همچنان به عنوان برگ زرینی بر تارک تابناک تاریخ مجاهدت‌های بشری و مقاومت‌های اسلامی                   می درخشد  به طوری که انگیزش الهی در احیاء ارزش‌های والای اسلامی ـ انسانی را در سطح کشور منتشر نموده  و تا امروز تشعشعات انوار الهی و نورانی اش، چراغ راه  و هدایتگر ملت در  عبور موفقیت آمیز از گردنه های سخت پیش روی انقلاب و گذر از امتحانات الهی بوده است و این حماسه می‌تواند به عنوان الگویی ماندگار فراروی برنامه‌ها و طرح‌های ملّی در فتح قله‌های دیگری از عزت و شکوه و افتخار ملّی قرار گیرد.

درود بر آنان که مردانه جنگیدند ،جان باارزش خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و جاودانه شدند . این روز بزرگ را که به برکت آن ایثارگریها و رشادتها روز ملی مقاومت و ایثار نام نهاده شد گرامی می داریم وخاضعانه به ارواح ملکوتی شهدایمان درود می فرستیم و با خون پاکشان پیمان می بندیم که در ظل ولایت حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی در همان مسیر باقی خواهیم ماند.یادشان جاودان و راهشان پررهروباد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,