اهدای خون کارکنان

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت دهه مبارک فجر

هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری سازمان انتقال خون روز دوشنبه 20 بهمن ماه ایستگاه اهدای خون در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران مستقر شد و جمعی از کارکنان بنیاد در این امر خیرخواهانه شرکت کردند.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این برنامه ضمن تبریک دهه مبارک فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی، گفت: مرکز مقاومت بسیج بنیاد در مقاطع مختلف اقدام به استقرار گروه‌های اهدای خون در ساختمان مرکزی بنیاد می‌کند و این برنامه معمولا سالی سه بار انجام می‌شود و مورد استقبال کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه امسال هم مانند همه ساله به مناسبت دهه مبارک فجر این برنامه انسان دوستانه در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با همت پایگاه مقاومت شهید باکری و فرماندهی و همکاران ایشان، ایستگاه اهدای خون در ساختمان مرکزی بنیاد مستقر شده است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در بیان اهمیت اهدای خون، عنوان کرد: اهدای خون درواقع اهدای زندگی است. گاهی اوقات نرسیدن یا رسیدن خون می‌تواند مرگ و زندگی یک بیمار را رقم بزند، بنابراین اهدای خون بسیار مهم و همواره مورد تأکید بوده است.
وی افزود: مناسب دیدیم ضمن اینکه اهدای خون مانند دوره‌های گذشته انجام می‌شود، این بار یک نیت ارزشی برای آن در نظر بگیریم و پیش‌بینی کردیم هر عزیزی که خون اهدا می‌کند، به نیت یک شهید این کار را انجام دهد تا هم برکت برای این کار ارزشمند باشد و هم اهدای این ثواب به روح مطهر آن شهید انجام شود.
خزایی با اشاره به اینکه استقبال کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از این طرح خوب بوده است، اضافه کرد: سازمان انتقال خون همواره این پایگاه و این مجموعه را مورد توجه خود می‌داند و از مشارکت کارکنان بنیاد در طرح قدردانی کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,