تفکر و نگاه بسیجی است که امور خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را نشاط می بخشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در نشست شورای پایگاه مقاومت شهید کلوپ{عاشورا} بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان اظهار داشت: تفکر و نگاه بسیجی است که امور خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را نشاط می بخشد.

به گزارش ایثار، سرهنگ خزائی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ، استان همدان را با داشتن اکثریت نیروهای بسیجی بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: بسیج یک مفهوم عام به معنای متن مردم است و در دستگاه های اجرایی با ویژگی خاص مانند بنیاد با تلاش بیشتر در خدمت به جامعه هدف و انس با شهدا و ایثارگران معنا پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: بعضی از عبارت ها در شان بسیج نیست ، زیرا بسیجی پرتحرک، برنامه محور و پیرو راستین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است لذا سعی همکاران بسیجی در بنیاد هم این ست که به عنوان همراه و یاری کننده در کنار مدیر و مجموعه باشد تا مدیران احساس کنند که بسیج امدادگر و یاری رسان آنها در امور خدمت رسانی به ایثارگران است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد با اشاره به روز بزرگداشت شهدا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: توجه به این روز و زنده نگه داشتن نام شهدا یکی از مبانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که رهبر معظم رسالت بزرگ آن را به دوش این نهاد ارزشی گذاشته و بسیجیان عزیز نیز باید تلاش کنند که عملکردشان در این جهت معطوف شود.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز اظهار داشت: مفتخریم در تمام حوزه های بنیاد استان، همکاران بسیجی داریم و همین صمیمیت بسیجی گونه است که باعث پیشبرد امور در مجموعه بنیاد می شود.

ناصر عارف با اشاره به اینکه تفکر بسیج راهگشاست، افزود: پایه تفکر بسیج، اعتقادات ناب دینی و تأسی به این تفکر است که فرهنگ ایثار و شهادت را به وجود آورده است و بسیجیان ما با بی ادعایی، مخلص بودن و مدافع ولایت شدن تا مرز شهادت و ایثار کشانده شدند.

سرهنگ خزائی در سفر یک روزه خود به استان همدان به همراه فرمانده پایگاه بسیج بنیاد استان از سه خانواده شهید بسیجی شرکایی، نبی زاده و خزایی در شهرستان اسدآباد دیدار به عمل آورده و از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار نیز بازدید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,