مراسم اهدای

«کمک‌های مؤمنانه»

در مرکز مقاومت بسیج بنیاد برگزار شد

مراسم اهدای «کمک‌های مؤمنانه» روز دوشنبه 13 بهمن‌ماه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن و گرامیداشت دهه مبارک فجر در مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش « بسیج ایثار»، فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم، گفت: اهدای کمک‌های مؤمنانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری جشن ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن جمع‌آوری کمک‌های پایگاه‌های وابسته مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل بیش از 200 بسته معیشتی برای نیازمندان است.
وی با اشاره به نحوه توزیع این بسته‌ها گفت: این بسته‌های معیشتی با کمک مسئولان و معتمدان محلات از جمله مددکاران مدارس و شورایاری‌ها در حومه تهران توزیع خواهد شد تا به دست افراد نیازمند برسد.
وی با بیان اینکه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه‌های جهادی حضور پررنگی داشته است، خاطرنشان کرد: بسیجیان بنیاد با حضور در مراکز محروم اقدام به فعالیت‌های جهادی از جمله ایزوگام منازل افراد نیازمند در منطقه چزابه استان خوزستان کرده‌اند که با استقبال زیادی همراه بوده است و این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای کمک‌های مؤمنانه گفت: با توجه به شرایط تحریم که در کشور حاکم است، فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مؤمنانه موج گسترده‌ای در سطح کشور برای کمک به معیشت نیازمندان آغاز کرد که تداوم این برنامه‌ها می‌تواند اثرات پرخیر و برکتی به همراه داشته باشد.
این مراسم با حضور فریده اولادقباد، مشاور امور زنان و خانواده بنیاد، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، بهروز بزرگی مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد، محبوب شهبازی مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای شورای مرکز و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج بنیاد برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,