بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت روز 13 آبان

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش «بسیج ایثار» بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:
13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمة الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و در جهان بود.
بسیج به دشمنان و اربابان آمریکایی نیز هشدار می‌دهد چهل سالگی دوم نظام اسلامی استمرار داشته و به قول رهبر و مقتدایمان دوران پختگی و نشاط انقلاب با قدرت، با حفظ استعدادها و با برافراشته بودن پرچم‌های اصلی، همچنان ادامه دارد و پیش می‌رود.
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامی داشت 13 آبان ماه تأکید می‌کند این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,