با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل ساختمان صندوق قرض الحسنه شاهد رسماً پایگاه مقاومت بسیج این صندوق افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از پرسنل صندوق و مرکز مقاومت بسیج بنیاد تشکیل شده بود جناب آقای دکتر سفاهن ، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن ارائه توضیحاتی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در کنار ماموریت اصلی صندوق، اشاره داشتند که این مجموعه کاملاً راغب به تشکیل شجره طیبه بسیج می باشد و الحمدالله روحیات معنوی و ارزشی حاکم بر پرسنل صندوق، موید این مطلب است .

سپس سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد ضمن عرض تسلیت حادثه منا از اقبال مدیر عامل محترم صندوق قرض الحسنه شاهد مبنی بر تشکیل پایگاه مقاومت بسیج تشکر نمودند و پیرامون ماموریت مهم تشکل مقدس بسیج این یادگار بی بدیل حضرت امام راحل (ره) توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.

ایشان نسبت به جذب، آموزش و بکارگیری بهینه نیروها تاکید فراوان داشته و گفتند: بسیج می تواند در کنار مدیریت هرمجموعه ای، بعنوان کمک حال و مشاور امین در تحقق ماموریت های محوله سازمان باشد و قطعاً با روحیه جهادی و بسیجی اجرای ماموریت ها، سرعت بیشتری می یابد

دراین مراسم جناب آقای دکتر سفاهن بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صندوق قرض الحسنه شاهد معرفی و حکم مسئولیت ایشان توسط فرمانده مرکز مقاومت بسیج به وی اعطاء شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,