به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره فداکاری های ایثارگران 8 سال دفاع مقدس ، مسابقات ورزشی در رشته های دارت و تنیس روی میز در روزهای 5 و 6 مهر ماه 94 به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد و مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی برگزار شد.

در مسابقات دارت، فتانه محمد کریمی از پایگاه شهید باکری در بخش خواهران نفر اول شد و در بخش برادران نیز جواد رجبیان از پایگاه شهید باکری، محمد شنگی از پایگاه امکلاک کوثر و علی اکبر خرمی از پایگاه شهید باکری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در تنیس روی میز خواهران نیز سارینا یوسفی از پایگاه دانشگاه شاهد، فاطمه رضایی از پایگاه شهید آوینی و شهین مهمان دوست از پایگاه شهید آوینی اول تا سوم شدند و در بخش برادران نیز مقام های اول تا سوم به ترتیب به امیر حسین حاج نصراله از پایگاه دانشگاه شاهد، غلامرضا شیرآقایی از پایگاه شهید باکری و شهرام رسولی از پایگاه سیاحتی کوثر رسید.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات ورزشی با حضور 20 نفر از خواهران و 85 نفر از برادران در رشته دارت و در رشته تنیس روی میز هم با شرکت 25 نفر از خواهران و 55 نفر از برادران برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,