ديدار سرهنگ خزائي از خانواده معظم شهداي والامقام منطقه ۱۵ تهران

در راستاي اجراي طرح سپاس و تكريم از خانواده محترم شهداي والامقام ، سرهنگ خزائي فرمانده مركز مقاومت بسيج روزدوشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری با حضور در بنياد منطقه ۱۵ تهران به همراه آقاي دولت آبادي رييس محترم آن بنياد با حضور در منزل شهداي عزيز  از والدين مكرم شهيدان يدالله شيخ سفلي لواساني،رضا ترازي و شهيد نادر بختياري ديدار بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

ايشان ضمن ابلاغ سلام گرم نماينده محترم ولي فقيه و معاون رييس جمهور و رياست عالي بنياد اعلام داشتند بفرموده بنيا نگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام راحل " خانواده هاي معظم شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند . لذا انجام تكريم و اداي احترام به خانواده مكرم شهدا و  بزرگداشت  وزنده نگه داشتن  ياد و نام و خاطره شهيدان عزيز از وظايف مهمي است كه اهتمام بدان وظيفه همگان محسوب ميشود. چرا كه اين شهدا بودند كه با نثار جان شيرين خود در راه اعتلاي اسلام ناب محمدي و انقلاب شكوهمند اسلامي باعث عزت و سربلندي و همچنين اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي شدند. ايشان در ادامه گفتند خدا را شاكر هستيم كه توفيق خدمتگزاري به خانواده معظم شهدا و ايثارگران را نصيب ما نموده و امروز هم كه دربيوت آكنده از معنويت و عشق وايثار اين شهداي والامقام حضور داريم ،يقينا با خواست و اراده و دعوت شهداي عزيز بوده ،چرا كه شهدا در همه حال شاهد اعمال و رفتار ما بوده و هستند.

 سرهنگ خزايي سپس در نماز جماعت بنياد منطقه ۱۵ شركت نمودندو پس از پايان نماز در جمع پرسنل محترم آن بنياد سخنراني نمودند

ايشان در اين برنامه نيز ضمن ابلاغ سلام و مراتب تشكر نماينده محترم ولي فقيه و معاون رييس جمهور و رياست عالي بنياد ،خطاب به همكاران فرمودند ،شما عزيزان بايد قدر اين موقعيت شايسته را بدانيد كه در خدمت بهترين بندگان خدا قرار گرفته ايد.و يقينا اين از الطاف خداوند متعال است كه نصيب شما شده است. لذا تا ميتوانيد با مهرباني و روي گشاده وصميمي با خانواده محترم شهدا و ايثارگران برخورد نماييدو اين را بدانيد شهدا بر احوال ما شاهد و آگاه هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,