فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قدردانی از شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های اصلی بنیاد است و بسیج نیز جز ترویج این فرهنگ الهی و ارزشمند در جامعه، هدف دیگری ندارد.

 نخستین همایش بسیج پایگاه شهید آوینی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز، 8 اردیبهشت ماه 94 با حضور سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیجیان و کارکنان ساختمان شهید سلیمانی در سالن جلسات این ساختمان برگزار شد.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد با اشاره به نام گذاری سال 94 به نام «دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» گفت: این نام گذاری برگرفته از یک نگاه کارشناسانه و آگاهانه است که بهترین راه برای عملی کردن این شعار، حسن اعتماد طرفین است؛ در این صورت است که مطالب با صراحت و واقعیت بیان می شود.

 سرهنگ خزایی با تاکید بر اینکه تمام بسیجیان باید در راستای برنامه های اعلام شده حرکت کنند، اظهار داشت: با تحقق این امر کارها به خوبی پیش رفته و برکت کار نیز بیشتر می شود.

 وی با گرامیداشت ماه رجب و اعیاد این ماه مبارک، گفت: رجب ماه بارش رحمت و معنویت برای کسانی است که بتوانند از برکات این ماه استفاده کنند.

وی از ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد حضرت جواد(ع) به عنوان دو حادثه مهم در تاریخ اسلام یاد کرد و گفت: سلسله منتسب به حضرت فاطمه زهرا و امامان معصوم چندین سال پس از تولد آنان ادامه دارد و کسانی که از این اتفاق بی خبر بودند، پیامبر(ص) و خاندان او را ابتر می خواندند.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد همچنین با گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، گفت: گرامیداشت پدران آسمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه ذاتی ما است، چون شهدا همواره در میان ما حاضر هستند و بزرگی، عزت و آبروی امروز ما از ایثارگری، رشادت ها و پایمردی های آنان در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

سرهنگ خزایی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ قدردانی از شهدا در بنیاد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های اصلی بنیاد است و بسیج نیز جز ترویج این فرهنگ الهی و ارزشمند در جامعه هدف دیگری ندارد. انس با شهدا و تلاش در مسیر آنها برکاتی دارد که نباید از آن غافل شد، چون این خیر و برکت در تمام زندگی انسان ساری و جاری می شود و عزت در زندگی به واسطه خدمت به شهدا به ما عطا می شود.

 وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفان در کشور ما در مقطعی از تاریخ اتفاق افتاد که هنوز جنگی در کشور حادث نشده بود، ولی این مجموعه فرهنگی در زمان جنگ توانست تمام توانمندی خود را نشان دهد و به ماموریت مهم و ذاتی خود که حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از مقدسات بود جامه عمل بپوشاند.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در پایان با بیان اینکه دین مداری، اعتقاد، ولایت مداری، پر تلاش بودن، خوش خلقی، نظم، پر کاری و از خود گذشتگی از ویژگی های بارز بسیجیان محسوب می شود، افزود: در مجموعه بسیج کارمندی نیز نیروهای ارزشی و وفادار بسیج باید در محیط اداری و سازمانی نسبت به ترویج مبانی بسیج و ارتقا و پیشرفت سازمان تلاش کنند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,