13 آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزید زمان است/ فرزندان انقلاب در مذاکره با شیطان بزرگ مراقب انحراف از آرمانهای امام(ره) باشند

به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهداء ،مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران ، بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

 صدور فرمان تاریخی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت ا.. علیه)در برهه ای از زمان که مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سپری شده بود بعنوان یکی از مهمترین نهادهای متولی و تاثیرگذار در زمینه ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان اساسی ترین راهبرد تعیین شده توسط آن فقید سعید آثار و برکات فراوانی را در درون نظام و جهان اسلام دربرداشته است. در این راستا تاکیدات و راهنمائی های مدبرانه معظم له که استمرار و تقویت اجرای فرامین یاد شده با رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نمود یافته است زمینه رسیدگی به امور فرهنگی، معنوی و... خاندان معظم شاهد و ایثارگر و بزرگداشت یاد  و خاطره شهدای گرانقدر را بیش از پیش هموار نموده است .

 اینک که با تصویب نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیست و دوم اسفند ماه بعنوان  روز بزرگداشت شهدا نامگذاری گردیده است . عموم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بویژه بسیجیان نهاد، خود را ملزم به پیروی از فرامین و رهنمودهای مقامات عالی کشور در زمینه رسیدگی مطلوب به امور خانواده های معظم جامعه هدف و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت با بهره گیری از ابراز تعمیق و توسعه تفکر بسیجی بعنوان زمینه ساز تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی می دانیم. امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از سیره پیامبران الهی و ائمه اطهار ( علیه السلام) در زمینه خدمت به فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی توفیقات روز افزون حاصل گردد.

«مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,