سرهنگ خزائی : انقلاب اسلامی با تفکر دینی و مرجعیت آغاز شد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ، با ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان شهدا و ایثارگران در گیلان گفت : فضای معنوی ، اعتقادی و باورهای دینی در خانواده های شهدا وایثارگران متبلور است و امروز عزت جمهوری اسلامی بواسطه فداکاری این عزیزان است.

وی با بیان اینکه سه عامل ، ایمان ، اعتقاد و اتکال به خداوند ، وحدت کلمه و رهبری موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تفکر دینی و رهبری یک انسان خردمند و مرجعیت آغاز شد و دین عامل حرکت مردم به سمت آزادی و استقلابل بود.

 سرهنگ خزایی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین مقاطع ماندگار تاریخ است که مسیر حرکت ملت ایران را به سمت سربلندی مشخص کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیادادامه داد :حرکت امام (ره) دو شاخصه مهم استکبارستیزی و ایجاد اعتماد به نفس در ملت را در خود داشت.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان به ارائه گزارشی از وضعیت پایگاه مقاومت شاهد و ایثار گیلان پرداخت و گفت : افتخار ما این است تمامی پرسنل بنیاد و کسانی که در راه شهدا و برای خدمت به خاندان معظم شهداو ایثارگران قدم برمیدارند با تفکر بسیجی حرکت می نمایند و این تفکر امروز بعنوان یک ارزش در افکار پرسنل بنیاد نهادینه شده است.

در این مراسم که حبیبی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و بایرامی معاون اجرایی سپاه قدس گیلان حضور داشتند ، ضمن تقدیر از سیدحمزه طاهری ، ناصر مسرور نژاد بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شاهد وایثار گیلان معرفی شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,