دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهیدوامورایثارگران با مادر شهیدان نهی قناد

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه طاهر نژاد مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان با حضور صبح روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در منزل شهیدان مهدی و محمود نهی قناد با مادر شهیدان دیدار کردند.

سرهنگ خزایی در دیدار با این خانواده های معظم شهدا، گفت: خداوند را بسیار شاکر هستیم که توفیق حضور در بیوت شهدای والامقام را نصیب ما کرد. دیدار از والدین شهدای گرانقدر سعادتی است که به لطف خداوند متعال برای ما حاصل شده است.

وی افزود: شهدا از بهترین های خود که همانا جان عزیزشان و خانواده هایشان است، گذشتند تا ما امروز آسوده بمانیم و امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده گرانقدر شهداست.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد تاکید کرد: یقین بدانید که تمام اعمال ما نزد خداوند متعال ثبت و ضبط می شود و اگر وظیفه خود در عصر کنونی که ترویج ایثار فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام است، کوتاهی کنیم، روز قیامت قطعآ مورد بازخواست و مواخذه قرار می گیریم.
سرهنگ خزایی ادامه داد: شما خانواده شهدا، صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستید و بنا به فرمایش امام راحل (ره) که فرموده اند: "خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند" احترام و تکریم خانواده محترم شهدا وظیفه همگان است و باید این فرهنگ سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران در کل جامعه حاکم شود. تمام دستگاه های دولتی و آحاد مردم به فراخور وظایف تبیین شده اداری خود در امر سرکشی و دیدار با خانواده این عزیزان برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
مادر شهیدان نهی قناد نیز در دیدار با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر عید مردم ایران است و این روزهای خاطره انگیز برای ما که شاهد شور و نشاط مردم در سالهای پیروزی انقلاب بودیم بسیار شیرین است.

وی افزود : خانواده های شهدا همیشه پشتیبان نظام و انقلاب و ولی فقیه هستند و هم در سالهای پیروزی انقلاب هم در دوران دفاع مقدس و پس آن در تمامی عرصه ها این امر را اثبات نمودند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از دفتر هفته نامه فرزندان گیلان نیز بازدید بعمل آوردو با تقدیر از فعالیت های فرهنگی خانواده شهیدان نهی قناد گفت: شما امروز الگویی برای تمامی ایثارگران هستید و وظیفه سنگینی در جهت نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بعهده دارید.
شهید مهدی نهی‌قناد در سال 1360 در درگیری با منافقان در رشت و برادرش شهید محمود نهی‌قناد در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل شدند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,