فرهنگ بسیجی کارایی مدیریتی بنیاد را افزایش می‌دهد

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تحقق فرهنگ بسیجی در مدیریت، کارایی در تمامی بخش‌های مدیریتی بنیاد را افزایش می‌دهد.

 

به گزارش ایثار ؛ سیدمنصور میرمرادی در مراسم اختتامیه همایش آموزشی توجیهی فرماندهان و مدیران بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که در هتل ایثار رضوی مشهد مقدس برگزار شد اظهار کرد: نهم دی ماه یک حادثه نبود بلکه یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود که در آن مردم با بیعتی مستحکم‌تر از گذشته با نظام و انقلاب و ولایت هم‌پیمان شدند و فتنه دشمنان را به خودشان برگرداندند.

 

 میرمرادی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما باور دارد که راه نجات و سعادتمندی در حفظ نظام جمهوری اسلامی است همان‌طور که امام راحل (ره) فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

 

 

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که مردم ایران در نهم دی ماه از این آزمون سربلند بیرون آمدند و پیوسته از حریم ولایت دفاع کردند و امروز امیدواریم که به امید خداوند متعال پرچم این نظام توسط مقام معظم رهبری به دستان مبارک امام زمان (عج) سپرده شود و از خداوند سلامتی مقام معظم رهبری را خواستاریم.

 

 معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بسیج تندیس پایداری و سرافرازی است، بسیج و بسیجی موجب اقتدار و ابتکار است، فرهنگ بسیج یعنی دلیری و ایثار و فداکاری و صبر و قناعت و گذشتی که از مکتب امام حسین (ع) آموخته است.

 

 

میرمرادی افزود: بسیج یک فرهنگ و تفکر آسمانی است و جوانه‌های ایمان و اعتقاد به حق و دفاع از حقانیت در رهروی از ولایت از آن تراوش می‌کند.

 

وی تصریح کرد: شهادت و ایثار یک فرهنگ است و بسیج یک اندیشه و پویا بودن و پویا ماندن در این فرهنگ و اندیشه امروز چیزی است که باید مورد توجه و تأکید ما باشد.

 

 میرمرادی با اشاره به این که تقویت تفکر بسیجی منجر به پیشرفت امور شده است تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت خوبی که بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مختلف مدیریتی و فرهنگی دارد به خوبی استفاده کرد و با تحقق فرهنگ بسیجی در مدیریت کارایی را در تمامی بخش‌های مدیریتی این نهاد افزایش داد.

 

 معاون توسعه مدیریت بنیاد افزود: رویکرد جدیدی که توجه به آموزش و ارتقای کمی و کیفی وضعیت کارکنان را در دستور کار قرار داده است نیروی انسانی را به‌عنوان سرمایه اصلی کار در نظر می‌گیرد و این کارکنان باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تمام توان خود را به کار گیرند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,