تشکیل حلقه‌های صالحین از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازمان بنیاد شهید است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حلقه‌های صالحین با هدف افزایش آگاهی و دانش اعتقادی، سیاسی و دینی بسیجیان در پایگاه‌های وابسته به بسیج بنیاد شهید در کشور تشکیل می‌شود.

فریبرز خزائی با اشاره به برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: پایگاه فوق برنامه‌های خود را طبق ابلاغی‌های ارسالی‌ سازمان بسیج ادارات و کارمندان و برنامه‌ریزی‌هایی که خودش انجام می‌دهد در دو بخش ستادی و استانی اجرا می‌کند.

 وی افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف اعتقادی و دینی با هدف ارتقای سطح دانش سیاسی و اعتقادی کارمندان بنیاد شهید با بهره‌گیری از اساتید مجرب در نشست‌های صمیمی برگزار می‌شود.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه اجرای طرح شجره طیبه صالحین از شاخص‌ترین برنامه‌ها است، افزود: براساس این طرح، گروه‌هایی به صورت حلقه‌های صالحین نشست‌هایی با موضوع‌های اعتقادی و سیاسی در پایگاه‌های وابسته به مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور برگزار می‌کنند.

خزائی ارتقای آگاهی و دانش اعتقادی، سیاسی و دینی، اطلاع از حوادث و تحلیل مسائل روز جهان و اتخاذ تصمیم‌های به موقع بسیجیان در صحنه‌های مختلف جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین عنوان کرد.

 وی ارائه آموزش‌های دفاعی به بسیجیان را از دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج مقاومت برشمرد و گفت: این آموزش‌ها در قالب گردان‌های عاشورا و الزهرا با هدف ارتقای آمادگی نظامی، رزمی و دفاعی در مقابله با هرگونه حادثه‌ای در کشور به بسیجیان ارائه می‌شود.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی به معنی حاکم کردن خوبی‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات دینی مانند ایثار و شهادت است، اضافه کرد: تاکنون تلاش‌ها و گام‌های ارزشمندی برای ترویج تفکر بسیجی صورت گرفته است ولی کافی نیست و باید راه‌های نرفته را رفت تا بتوانیم در گسترش تفکر یاد شده در بین مردم موفق باشیم.

 خزائی خاطرنشان کرد: مادامی که این فرهنگ در جامعه پویا و فراگیر باشد ما در مقابله با دشمنان پیروز هستیم و آنان در تحریم‌های علیه ایران به نتیجه نخواهندرسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,