افتتاحیه پایگاه مقامت بسیج بانک دی

پایگاه مقاومت بسیج 9 دی با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر عامل، مدیران شعب و جمعی از کارکنان بانک دی رسماً افتتاح گردید.

 

 

 

 

 

در مراسم افتتاحیه پایگاه سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 پیرامون نقش و جایگاه معنوی بسیج در جامعه گفتند: مفهوم و فرهنگ بسیج روز و هفته نمی شناسد بلکه همه ایام و ساعاتی را که در آن قرار داریم باید با تفکر و ایده بسیجی کار کنیم. امروز نام و آوازه بسیج نه تنها در داخل کشور بلکه مرزهای معنوی و اعتقادی کشورهایی را که داعیه مبارزه علیه ظلم و ستم و فساد را دارند در نوردیده و نمایان است. ما باید قدر بدانیم این ایام و لحظات را که یادآور آن حرکتهای عظیم بسیجیان جان بر کف و ایثارگر در دوران 8 سال دفاع مقدس است. ایشان در ادامه سخنانش گفت : اگر امروز ملت ما بخواهد راه موفقیت و پیشرفت را طی کند الزاماً نیازمند تفکر بسیجی در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.امروز در فلسطین، لبنان، عراق و سوریه چه ایده و تفکر جوانان را به میدان مبارزه با داعش و گروههای تکفیری می کشاند، همین نورانیت و تفکر و اخلاص پاک برگرفته از اندیشه بسیج است که ما آن را  در این کشورها می بینیم و این خود عاملی مهم برای اتحاد و صفوف مستحکم در مبارزه با این جریانات انحرافی شده است

 

 

 

 سرهنگ خزایی اخلاص و بصیرت را از ارکان و ویژگی های مهم بسیجیان عزیز در گذشته و در حال حاضر بر شمرده، و بیان داشتند که اخلاص و عمل برای رضای خدواند متعال بصیرت و شناخت درست راه را بدنبال خواهد داشت. ایشان در ادامه گفتند تفکر بسیجی یک تفکر توحیدی، الهی، جهادی، ولایتمدارانه، ایثارگرانه، عاشقانه، با اخلاص، استکبار ستیز و توام با تواضع می باشد .

 

در پایان سرهنگ خزایی تاکید کردند: امروز اگر می خواهیم در هر صحنه ای موفق و پیروزی نصیب ملت بزرگ ایران شود باید تفکر بسیجی داشته و گوش به فرمان فرمایشات و رهبریهای داهیانه ولی امر مسلمین حضرت آیت العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) این راه را با صلابت ادامه دهیم .

 

 

 

 در ادامه این جلسه دکتر شفیع زاده مدیر عامل بانک دی ضمن خوش آمد گویی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی گفت : خدا را شاکرم که در این دوره مدیریتی یک چنین اقدام بحق و    شایسته ای صورت گرفت امیدوارم که ما هم در زمره این لشکر واقع شویم و بتوانیم در این عرصه انجام وظیفه کنیم.

 

وی با قرائت بخشهایی از آخرین پیام حضرت امام بمناسبت هفته بسیج گفت : اگر ما بخواهیم این کشور همچنان در فضای استقلال و آزادگی حرکت کنند چاره ای نیست مگر اینکه ما یک حضور داوطلبانه و موثر در دفاع از ارزش ها داشته باشیم.

 

مدیر عامل بانک دی در پایان سخنانش گفت : آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و تغییر محاسبه کرده است همین تفکر بسیجی و همین مجموعه منسجم بسیج بوده است و ما باید قدر و ارزش این حرکت حضرت امام (ره) را بدانیم. من امیدوارم این حرکتی که در بانک دی دارد صورت می گیرد و بسیج تاسیس شده است با قوت و قدرت این شکل گیری انجام شود و این امر را تسری بدهید به همه شعب بانک دی و این تفکر را هم در خود و هم در دیگر شعب بانک دی تعمیق بدهیم .

 

 

 

 

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برادر ابراهیم صفر لکی که از پیشکسوتان بسیج و از یادگاران دوران دفاع مقدس می باشند به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج 9 دی(بانک دی) منصوب و مشغول به کار شدند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,