فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل : وظیفه ما تلاش برای رسیدن به اهداف شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در یادواره 50 شهید والامقام محلات معجز و باغمیشه اردبیل، گفت: شهیدان با تمام غیرت و جوانمردی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و وظیفه ماست که در راستای رسیدن به اهداف آنان تلاش کنیم.

به گزارش "ایثار"، یادواره 50 شهید والامقام محلات معجز و باغمیشه اردبیل با سخنرانی سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در مسجد محله معجز برگزار شد .

در این مراسم که با مشارکت اداره بنیاد شهرستان اردبیل و با حضور مدیرکل بنیاد استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم برپا شد سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج، گفت: زمانی که فرمان تاسیس ارتش 20 میلیونی توسط امام راحل صادر شد این مساجد بودند که به عنوان پایگاه و محل گردهمایی جوانان با ایمان و اخلاص شد و حماسه 8 سال دفاع مقدس رقم خورد.

وی اظهار داشت: شهیدان با تمام غیرت و جوانمردی در مقابل دشمنان ایران و انقلاب مظلومانه ایستادگی کردند و وظیفه ماست که یاد و خاطر آنان را زنده نگه داشته و در راستای رسیدن به اهداف آنان تلاش کنیم.

بابازاده با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است و در زمان کنونی که نوع جنگ عوض شده و دشمن در تلاش است اعتماد به نفس مردم ایران را تضعیف کند و اعتقادات آنان را کم رنگ کند، افزود: باید همچنان با گوش سپردن به فرمان ولایت فقیه عرصه جنگ نرم را نیز با پیروزی سپری کنیم. فرمانده سپاه استان گفت: آنانی که احساس می کنند می توانند با شعارهای قوم گرایانه یکپارچگی کشور را تهدید کنند باید بدانند که جوانان آذربایجان با تاسی از آموزه های اسلام ناب کیلومتر ها دور از زادگاه خود پرچم یکپارچکی ایران را در ساحل رود اروند برزمین زده اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,