خبرگزاری فارس: صلابت و اعتقاد جوانان غزه موجب پیروزی بر رژیم صهیونیستی شده است
 
سردار نقدی در بابل:
صلابت و اعتقاد جوانان غزه موجب پیروزی بر رژیم صهیونیستی شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صلابت جوانان غزه موجب پیروزی آنان شده است، گفت:‌ دشمن با موشک‌های غربی به دنبال کشتار مردم غزه است، اما آنها همچنان با ایمان و اعتقاد مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مدرسه تورنگ بابل در جمع ارکان شجره طیبه صالحین این شهرستان با اشاره به موقعیت دینی و اعتقادی شهرستان بابل این شهر را مهد شهدا و رزمندگان خسته‌تن لشگر 25 کربلای مازندران برشمرد.

وی با اشاره به اینکه آنچه در غزه موجب مقاومت در برابر دشمن شده است، باور و اعتقاد دینی بود، اظهار داشت: اگر این باور و اعتقاد دینی از جامعه برچیده شود، جامعه دچار شکست می‌‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه خداوند مؤمنان را با عزت می‌خواهد تصریح کرد: دشمنان بشریت به دنبال این هستند تا انسانیت را خوار و ذلیل کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز مبارزه بین استکبار و جهان اسلام را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: صلابت و اقتدار ملت ایران در مبارزات دفاع مقدس موجب الگو گرفتن کشورهای اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با علم به اینکه دیگر قادر نیست با جنگ سخت به سراغ کشور ما بیاید، ابراز داشت: استفاده از فرهنگ ماهواره و جنگ نرم و به دنبال آن جنگ اقتصادی از اهداف دشمنان برای شکست ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صلابت جوانان غزه نیز موجب پیروزی آنان شده است، گفت:‌ دشمن با موشک‌های غربی به دنبال کشتار مردم غزه است، اما آنها همچنان با ایمان و اعتقاد مبارزه می‌کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی وارد کار شده است، افزود: در گذشته فقط 6 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان وجود داشت اما در حال حاضر 162 شبکه فارسی‌زبان با گویش ایرانی علیه ایران راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ دشمن با همه این ابزارها به دنبال ضربه‌زدن به اهداف نظام انقلاب اسلامی ایران است، اما تاکنون موفق نشده است.

سردار نقدی اظهار داشت: خدا انسان را بزرگ و با عزت خلق کرد لذا او را در اوج بزرگی و تعالی می‌خواهد اما دشمنان بشریت را حقیر، ذلیل و بدون اعتماد به نفس می‌خواهند.

وی افزود: دشمن خود ذلیل و حقیر است، پس انسانی که خود حقیر باشد نیازمند افراد ذلیل است تا به سیطره خود در آورد زیرا انسان با منش بزرگ زیر فرمان او نخواهد رفت.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اگر روح کرامت در فردی حاکم شود صحنه عاشورا و کربلا خلق می‌شود، تصریح کرد: مستکبران تمام توان و ظرفیت خود را به کار می‌برند تا انسان‌ها را حقیر کنند تا بر آنها مدیریت کرده و به بردگی بگیرند و تمام ظرفیت‌های بشری را به نفع خود مصادره کرده و منابع آنها را به غارت ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: استکبار صلابت و اقتدار ما را در صحنه نبرد تجربه کرد، او در نبرد جوانانی را دید که با قایق ماهیگیری به جنگ هواپیما و بالگردهای دشمن می‌رفتند و ترسی از شهادت نداشتند این تجربه سخت سبب شد تا به این نتیجه برسند که قادر به مبارزه رویارویی نیستند.

سردار نقدی اظهار داشت: برای پیروزی بر این جوانان باید عامل  عزت و صلابت را از بین ببرند تا بتوانند آنها را از میدان بیرون کنند و آن قدرت ایمان ملت است.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن وعده داده است اگر کسی او را یاری کند به یاریش می‌رود و کسی بر او غلبه نخواهد کرد چیزی که در جنگ غزه با آن روبه‌رو شدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: یکی از توانمندترین ارتش جهان از نظر قدرت سازمان‌دهی، بودجه و تجهیزات، ارتش صهیونیست است که به دلیل شکست غزه به چهارمین ارتش جهان تقلیل نام پیدا کرد، صهیونیست‌ها 30 روز هوایی و زمینی تا دندان مسلح با حمایت همه جانبه مالی آمریکا به مردم غزه حمله کردند اما نتوانست به اندازه صد متر پیشروی کنند که این حقارت ظلم و پیروزی اسلام است.

سردار نقدی تصریح کرد: معجزه‌ای که در جنگ غزه و لبنان، دفاع مقدس، افغانستان، سوریه، فلسطین و دیگر کشورهای مظلوم دیده می‌شود حجتی است که به نسل جوان تمام شده است این روایتی بود که پدران ما از جنگ بدر و خیبر می‌گفتند.

وی افزود: ارتش سرخ شوروی با 55 هزار تانک و 6 هزار فروند هواپیما و بالگرد به افغانستان حمله کرد اما شکست خورد و امروز این خفت و خواری توسط رژیم اشغال گر قدس تکرار شد.

 این مسئول گفت: کشورهای بزرگ دنیا هزار برابر غزه هستند اما قادر به ساخت موشک نیستند اما مردم غزه در دل زمین با مواد منفجره با امکانات دم دستی و جوشکاری سلاح می‌سازند که برگرفته از اعتقادات و ایمان آنها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا با ایجاد پایگاه‌های مختلف در کشورهای مختلف سعی کرد به ایران حمله کند ولی نتوانست و به این اصل رسیده که سلاح برای مردم ایران کاربرد ندارد همان‌گونه که برای مردم غزه کارآیی نداشت.

وی بیان داشت: دشمن با جنگ فرهنگی به ملت ما حمله کرده لذا توانست 6 شبکه ماهواره‌ای را به 162 شبکه زبان فارسی با گویش ایرانی افزایش دهد و ظرف 6 سال 155 شبکه ماهواره‌ای تاسیس کند و با برنامه و تاکتیک‌های متنوع برای خردسالان تا بزرگسالان جامعه، برنامه‌های مخرب با آموزش انحرافات اخلاقی تهیه کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهترین برنامه این شبکه‌ها برنامه سیاسی است که انسان متوجه دروغ آن می‌شود ولی وقتی اخلاق از بین برود چیزی نمی‌ماند، آنان چنان خوب برنامه‌ریزی کردند که آموزش آشپزی، تربیت کودکان، ارتباطات، انیمیشن و فیلم‌ها مروج فساد در جامعه هستند تا بتوانند ایمان که عامل اقتدار نظام است را از بین ببرند.

سردار نقدی ادامه داد: مستکبران حتی مردم خود را هم ذلیل می‌خواهند چون اگر ذلیل و خوار نبودند هرگز  اجازه نمی‌دانند دولتمردان آنها از رژیم کودک‌کش صهیونیست حمایت کند و یا نخست وزیر آنها هم‌جنس‌باز و قاچاقچی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا 7 میلیون بی‌خانمان دارد که زیر آسمان خداوند می‌خوابند و گاها در کنار کاخ سفید روی زمین، شب را به صبح سپری می‌کنند در حالی که ثروتمندان آنها در هتل 50 هزار دلاری به سر می‌برند آیا این تهاجم و ذلت برای مردم آمریکا نیست.

سردار نقدی بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه ما در زمان کنونی حفظ این سلاح برترساز و عامل اقتدار یعنی ایمان است، باید مردم را بیدار کنیم که ذلیل این رسانه‌های آلوده غرب نشوند، چرا به بهانه گوش دادن به اخبار بیگانه از ماهواره استفاده می‌کنید، مدعیان شنیدن اخبار می‌توانند از رادیو بی بی سی استفاده کنید که خطر آن از ماهواره کمتر است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره عامل طلاق است، تصریح کرد: چرا عامل اصلی طلاق را به خانه‌ها می‌آورید، با ورود ماهواره به خانه‌ها آمار طلاق در کشور سه برابر گذشته شده است، به بهانه کدگذاری ماهواره و دیدن صرف اخبار علمی این منشا فساد را وارد خانه‌ها نکنید، کدام محقق تا به امروز عنوان کرده که استناد پایان‌نامه وی از ماهواره است.

این مسئول تاکید کرد: طلاق، بی‌تربیتی، ناهنجاری، اختلاف خانوادگی ناشی از ماهواره است اما حتی در خانواده‌های اسم و رسم‌دار ما نیز نفوذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد طلاق‌های ریشه در حضور ماهواره در خانه‌ها دارد ،گفت: اگر زمانی غیرتی می‌شدید و خرمشهر را آزاد کردید امروز نیز بسیجیان ما غیرتی شوند تا دشمنی که با توپ و تانک در افکار و اندیشه جوانان و در داخل خانه رسوخ کرده را از میدان به در کنند.

سردار نقدی عنوان کرد: از دری که ماهواره وارد شود از در دیگر آبرو و غیرت و ایمان می‌رود، گمان نکنید آمریکا از اشاعه فساد در امان مانده است امروز شهر فرگوسن آمریکا به همین علت پرواز ممنوع اعلام شده است ترویج فساد و ناامنی دامن آنها را هم گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آنان که مدعی آزادی جریان اطلاعاتی هستند جلوی تمام رسانه‌ها را گرفتند تا کسی از جریان جنگ غزه مطلع نشود، بیان داشت: تنها 20 درصد مردم آنها ازدواج می‌کنند که 65 درصد آنها طلاق می‌گیرند، با حیوانات زندگی می‌کنند، با این تفکر، فرهنگ و بی‌بندوباری و نفوذ شبکه‌های فاسد در حال انقراض نسل هستند و تا یک قرن دیگر اثری از آنها نخواهد بود و این توهین نیست بلکه آمار است.

وی افزود: در کشورهایی از جمله ژاپن سالانه 300 هزار نفر از جمعیت آنها کم می‌شود لذا برای جبران آن پناهندگان را جذب می‌کنند تا کارخانه‌ها و مراکز تولیدی آنها بدون کارگر نباشد آیا این انقراض نسل نیست.

این مسئول اذعان داشت: دشمن نتوانست با تهاجم فرهنگی موفق شود چون محرم و رمضان مردم ما را واکسینه می‌کند برای همین عامل کمکی  وارد کردند که همان جنگ اقتصادی است تا با گرسنگی و بیکاری مردم را به نظام بدبین کرده و این احساس را در مردم به وجود آورند که اسلام دین حکومت نیست.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز جهان پذیرفته که اسلام برترین فرمول مبارزاتی علیه ظلم است زیرا ایدئولوژی لیبرال‌ها، کاپیتالیست‌ها و لیبرال دموکراسی غربی شکست خورده است.

وی افزود: لیبرال دموکراسی غرب با غزه مهر باطل خورد زیرا نماد غربی‌ها حقوق بشر بود که در غزه نابود شد و آزادی بود که هرجا دیکتاتوری قد علم کرد از او دفاع نمود و پرونده آنها برای همیشه بسته شد.

این مسئول بیان داشت: اگر اوضاع به همین منوال پیش برود  70 درصد مردم جهان مسلمان خواهند شد این در حالی است که هنوز موفق به اثبات اسلام در جهان نشدیم و این سبب شده تا ما معتاد و بدحجاب داشته باشیم.

سردار نقدی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در عمل نه در شعار اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی فعالیت در عرصه تولید، کار، صنعت، دامداری و صادرات، جوانان نباید به فکر استخدام باشند، باید به مردم آموزش داده شود که از کالای خارجی استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه 80 میلیارد دلار کالای خارجی مصرف می‌کنیم،گفت: سالی 300 هزار تن کره وارد می‌کنیم که 95 درصد کره مصرفی کشور ما وارداتی است اگر موفق شویم با غذای جایگزین جلوی این واردات گرفته شود به شعار اقتصاد مقاومتی عمل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هنوز 10 هزار تن خرما از سال 92 در دست کشاورزان مانده در حالی که دوباره در فصل برداشت هستیم، که اگر در هواپیما و قطارها به جای شکلات خرما داده شود 2 هزار تن خرما مصرف می‌شود و یا می‌توان برای تهیه کلوچه به جای نارگیل وارداتی از خرما استفاده کرد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه 20 درصد برنج شمال در تولید هدر می‌رود گفت: بهره‌برداری از زمین‌های کشاورزی ما کمتر از 20 درصد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , ,