مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بسیجیان مظهر عشق، ایمان راسخ و توکل به خدا می باشند و با همین روحیه برای دفاع از میهن اسلامی پا به میدان حق علیه باطل گذاشتند.
در راستای برگزاری اجلاسیه بزرگداشت چهار هزار شهید استان و همزمان با هفته بسیج، علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان به همراه  حضرت آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و مسئولین ارشد استانی با خانواده شهید سردار و روحانی محمد علی ملک دیدار کرد.
فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به معنای سامان و اسباب سازی و سازمان جنگ است، عزم و اراده، آماده ساختن نیروهای نظامی یک کشور برای جنگ است ولی در کشور ما بسیج به عنوان یک واژه مقدس بکار برده می شود و فقط جنبه نظام و نظامی گری آن بشمار نمی رود. 
وی افزود: بسیجیان مظهر عشق، ایمان راسخ و توکل به خدا هستند و با همین روحیه برای دفاع از میهن اسلامی پا به میدان حق علیه باطل گذاشتند و جان گرامی خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
گفتنی است، روحانی شهید سردار محمد علی ملک در تاریخ یکم فروردین ماه 1344 در روستای شهید پرور قرن آباد دیده به جهان گشود و پس از تحصیل و گذراندن دوران جوانی و نوجوانی وارد حوزه علمیه شد، با فراخوان دواطلبانه بعنوان بسیجی داوطلب عازم جبهه و پس از گذراندن دوره های آموزشی و کشف استعداد های بالای این شهید والامقام به سمت فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا(ع)  لشکر 25 کربلا درآمد؛ شهید والامقام ملک در عملیات کربلای پنج در سال 65 براثر اصابت ترکش به سینه در محور شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شربت شهادت را نوشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,