خبرنگار بسیج ایثار :سردارانصاری در گلزار شهدای خرم آباد اظهار داشت: شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و ما امروز وظیفه داریم که راه، منش و هدف این عزیزان را به همگان معرفی کنیم.

 

به گزارش ایثار، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه هیاتی عصر روز سه شنبه (12 آذرماه 92) برای شرکت در مراسم تودیع "مصطفی اسکندری" و معارفه "مراد روشنی" به عنوان مدیرکل بنیاد استان لرستان به خرم آباد سفر کرد.

 

سردار انصاری در بدو ورود به این استان با حضور در گلزار مرکزی شهدای خرم آباد با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای این خطه ادای احترام کرد و اظهار داشت: شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و ما امروز وظیفه داریم که راه منش و هدف این عزیزان را به همگان معرفی کنیمو افضل بودن در بین نهادها وظیفه ما را در قبال خانواده های شاهد و ایثارگر دوچندان می کند.

 

سردار انصاری در ادامه سفر خود به استان لرستان با حضور در منزل شهیدان "محمد و محمدرضا فطرس" در شهرستان خرم آباد دیدار و والدین این دو شهید معظم در خصوص نحوه شهادت فرزندانشان به این مطلب اشاره کردند که "محمد" به عنوان بسیجی در شلمچه و "محمدرضا" به عنوان پاسدار در شرق دجله به فیض شهادت نائل آمدند.

 

سردار انصاری همچنین در منزل جانباز سرافراز 70 درصد "سید نورخدا موسوی" که توسط گروه ریگی مجروح و به کما رفته است؛ حضور یافت و از "کبری حافظی" همسر این جانباز معظم که در طول 5 سال گذشته از همسرش با صبر و شکیبایی پرستاری کرده، تجلیل کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار , ,