خبرنگار بسیج ایثار : فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدا لوح تقدیر از خدمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل قدردانی کرد.

به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با گرامی داشت هفته بسیج با حضور در گردهمایی فرماندهان بسیج و سرگروه های حلقه های صالحین ادارات و کارکنان و بسیجیان در محل بنیاد استان اردبیل  در سخنرانی خود ضمن  تجلیل و تقدیر از تلاشهای ایثارگرانه میر ودود سید شنوا مدیر کل بسیجی و آزاده  بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان اردبیل  با اهدا لوح تقدیر از خدمات ایشان قدردانی کرد.
در بخش هایی از این تقدیر نامه آمده است: بسیج عرصه ظهور خصایص انسانی و ارزشهای الهی و میدان بروز ایمان معنویت، معرفت و بصیرت و عشق و فداکاری در راه حق است.
 شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت فرزندان برومندی است که در مکتب انسان ساز بسیج این یادگار جاودانه بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره درس عشق و ایثار و خدمت آموخته اند واین همان ترجمان کلام رهبر فرزانه انقلاب آیت ا... العظمی مدظله العالی امام خامنه ای است که فرمود: « بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود و آنچه رهبر و پیامبرش می خواست و خدا را خشنود می ساخت انجام می داد».
در این راستا حمایت و تلاشهای بی دریغ و ارزنده جنابعالی را نسبت به اجرای اهداف مجموعه مقدس بسیج سزاوار تقدیر می دانم. امید که به فضل الهی، همواره در راه اعتلای شجره طیبه بسیج تحت توجهات حضرت ولی (عج) موفق و موید باشید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,