خبرنگار بسیج ایثار : به گزارش بشرا واحد استان " اردبیل"، مراسم گرامی داشت هفته بسیج روز یکشنبه (10 آذر ماه 92) با شرکت فرماندهان بسیج و سرگروه های حلقه های صالحین ادارات ، کارکنان و بسیجیان  بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان اردبیل و با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل اداره کل بنیاد استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ایثارگرانه مدیر کل بنیاد استان و گرامی داشت هفته بسیج و تبیین نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: موفقیت های کشور ما در هر عرصه ای مرهون ایثارگری ها و تلاش شبانه روزی و نیروهای مخلص  بسیجی است.

وی موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در در عرصه های مختلف علمی و صنعتی و دست یابی به انرژی هسته ای را برگرفته از روحیه بسیجی دانشمندان کشورمان دانست و افزود: داشتن روحیه بسیجی نعمت بزرگی است که شامل حال همه ما شده است.

سرهنگ خزایی در ادامه با تاکید بر دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: دیدار از این قشر بویژه والدین معظم شهدا در ابعاد مختلف معنوی و مادی برکت های خاصی به زندگی انسان می بخشد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز با تبیین نقش بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی بویژه در دوران اسارت در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ تحمیلی مظلومانه جنگیدیم و مظلومانه شهید دادیم و به حرمت این مظلومیت ها و با تاسی از رهنمود های حضرت امام ره با افتخار به عنوان آزادترین کشور در معاملات جهانی تاثیر می گذاریم.

میرودود سیدشنوا افزود: بسیجیان امروز ما ادامه دهنده راه بسیجیان دیروز هستند و با شکوه هر چه تمام در تمام عرصه ها گام های موثر برمی دارند.

در پایان این مراسم با دادن هدایایی به جمعی از بسیجیان بویژه از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تقدیر شایسته بعمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,