یادواره 34 شهید گرانقدر روستای طجرعلوی برگزار شد

اولین یادواره 34 شهید گرانقدر روستای طجرعلوی با پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد در مسجد جامع روستا برگزارشد.

 

به گزارش ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان همدان، سردارظفری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، فرماندهان ارشد نظامی، بخشداران، مسئولان و کارکنان ادارات ملایر در این مراسم حضور داشتند.

 

 در ادامه این مراسم، حاج محسن طاهری به مرثیه سرایی و تذکره گویی در رسای شهیدان ، خصوصاً مصائب و مظلومیت سرور و سالارشهیدان امام حسین(ع) اجرای برنامه کرد و سردار همدانی از فرماندهان عالی رتبه سپاه به ایراد سخن پرداخت.

 

 سردار همدانی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا  و حضور ما در این برنامه ها نیاز دینی و فرهنگی است تا قلوب ما از این مراسم ها به راستی و هدایت الهی برسد .

 

 وی دفاع مقدس و شهدا را ذخائر معنوی نظام خواند و افزود: هرچقدر بتوانیم از مواهب و برکات شهدا استفاده کنیم به شفاعت و رستگاری نزدیک خواهیم شد، که همانا هدف آنها حفظ دستاوردهای نظام اسلامی بود.

 

 این فرمانده دفاع مقدس به تحولاتی که در کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه  اتفاق افتاده پرداخت وت صریح کرد: همه پیروزی ها حاصل ایثار خون سرخ شهیدان است و اگر اسمی از اسلام ناب وشیعه علوی در دنیا است به برکت رشادت و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است.

 

 وی در انتها اضافه کرد: پیام شهیدان این است که این دنیا گذرگاه و گردنه ای صعب العبور است و در آن موانع و کمین های گوناگونی است و راه گذشتن و هجرت از این گردنه برای سعادت جاودانه همانا اطاعت محض و بی چون و چرا از فرمانده این نظام که همانا ولی فقیه وجانشین امام زمان(عج) است.

 

 در بخشی دیگر از مراسم حاج غلام کویتی پور از مرثیه سرایان بنام و پرآوازه دفاع مقدس با صدای گوشنواز خود درخصوص عاشورا ودفاع مقدس مداحی کردند.

 

 همچنین در این مراسم خانواده 34 شهید روستا با اهدای لوح تقدیر توسط مسئولان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند و پدرشهید هسته ای ایران(احمدی روشن) به بیان خاطراتی از شهید احمدی روشن پرداخت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,