«شهید» و «بسیج» الگوهای بدون مرز نظام اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی شهیدان عرصه جهانی هستند، تصریح کرد: شهید و بسیج الگوهای بدون مرز نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

به گزارش «ایثار»، امیر فرزاد اسماعیلی در یادواره شهدای آسمانیان در روستای «کهنه‌گویه» بهشت‌آباد شهرستان املش با اشاره به این مطلب،  ادامه داد: تنها فعالیتی که بالاتر از آن وجود ندارد شهادت و جهاد در راه خداست و ما سرباز در محضر ولایت هستیم و هشت سال دفاع مقدس مدت زمان کمی نبود و نتایج بی‌نظیر و دستاوردهای بسیاری داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم در مجالس شهدا حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران کارگاه انسان‌سازی است و این کارگاه تعطیل بردار‌ نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه حکومت‌های دیکتاتوری و اسلام‌نما نتوانستند مانند انقلاب اسلامی عمل کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری و در جایگاه رهبری با مردم صادقانه رفتار کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به دستاوردهای بزرگ هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران، بیان کرد: رزمندگان تنها از کشور دفاع کردند و جوانمردی را به دشمن نشان دادند و دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی از این کشور جدا کنند. دفاع مقدس راستگویان و دروغگویان را از همدیگر جدا کرد.

اسماعیلی به نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری اشاره کرد و یادآور شد: افرادی در دوران انقلاب همراه بودند اما به مرور زاویه پیدا کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی شهیدان عرصه جهانی هستند، تصریح کرد: شهید و بسیج الگوهای بدون مرز نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

 وی به تلاش دشمن در جدایی دین از سیاست اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند مردم را از ولایت دور کنند اما بدانند این آرزو را به‌گور می‌برند. اسماعیلی با اشاره به تقدیم 221 هزار و 682 شهید در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نیم درصد از جمعیت آن زمان در کشور به شهادت رسیدند و از هر 200 نفر یک شهید تقدیم شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به جمعیت 650 نفری منطقه کهنه‌گویه املش اشاره کرد و یادآور شد: منطقه مذکور هشت شهید معادل 1.5 درصد از جمعیت آن را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

 وی سن 72 درصد از شهدای دفاع مقدس را 15 تا 25 سال خواند و اظهار کرد: سن شهدای کهنه‌گویه املش 100 درصد در این مقطع سنی است.

اسماعیلی مسئولان را وامدار شهدا دانست و بیان کرد: مقاومت و تحمل ملت ایران موجب شده دشمن جرأت حمله به این کشور را نداشته باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه با هزاران موشک و سیستم‌های پدافندی می‌توان در مقابل دشمن ایستاد، تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه ابدی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,