برگزاری همایش سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین در رشت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است، گفت: یکی از برکات الهینظام جمهوری اسلامی تشکیل بسیج است.

به گزارش «ایثار»، همایش دو روزه سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیج با حضور بسیجیان شهرستان رشت در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.

در این همایش که با برنامه های بصیرتی، اخلاقی و جلسات و کارگروه های هم اندیشی همراه بود، سرگروه های پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج ناحیه رشت با تشکیل حلقه هایی متشکل از سرگروه ها و مربی پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی حضور داشتند.

طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این همایش، گفت: شجره طیبه بسیج، یادگار جاودان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است وکهبه پیروی از سیدالشهدا(ع)، ایستادگی در مقابل ظالمین را درس زندگی خود قرار داد .

وی با اشاره به اینکه بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام جمهوری اسلامی تشکیل بسیج است از آمادگی این نهاد جهت مشارکت با سازمان بسیج کارمندان در برگزاری مراسمات و برنامه های مختلف خبر داد.

حبیبی رییس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان در این همایش اظهار داشت: جایگاه و ارزش یک سرگروه و یا مربی طرح شجره طیبه صالحین روز به روز در سازمان بسیج کارمندان در حال افزایش است و این خود وظیفه سرگروه که ایثار علی المطلوب است را دو چندان می کند.

حبیبی هدف از این همایش را رشد و ارتقای سطح کیفی شجره طیبه صالحین در بسیج، مبادله افکار مختلف حوزه ها با همدیگر در رابطه با این طرح و نزدیک شدن سرگروه ها با مربیان حوزه ها عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,