بسیج به برکت خون شهدا با همان شور دفاع مقدس ایستادگی می کند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: بسیج پا در مسیر ولایت به برکت خون شهدا و با تأسی از سفارشات امام(ره) با همان شور دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی می کند.

به گزارش "ایثار"، فرجیان با اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه، گفت: بزرگ ترین افتخار بسيج اين است که پا در مسیر ولایت به برکت خون شهدا و با تأسی از سفارشات حضرت امام خميني(ره) و رهبر گرانقدر انقلاب همچون گذشته و با همان شور و تحرکی که در دوران دفاع مقدس داشت در برابر دشمنان و ترفندهای استکباری ایستاده است.

وی با اشاره به آمار 45 درصدی شهدای بسیج، افزود: بسيجيان، مردان ميدان هاي خطر و فداكاري در دفاع مقدس و سایر عرصه ها بوده و هستند و آمار بالای شهدا و ایثارگران بسیجی نیز حکایت از تأسي بسیجیان از فرهنگ عاشورایی، سیره اهل بیت و تدابیر امام راحل(ره) و آمادگی بسیج برای ایثار و فداکاری دارد.

مدیر کل بنیاد خوزستان همچنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسيج فرصت خوب و مناسبی براي بازخواني رویدادهای دفاع مقدس و روزهاي پس از آن و توسعه و تعمیق فرهنگ بسيج و تلاش در جهت حاكميت تفكر بسيجي در همه عرصه ها است زیرا اعتقاد داریم که بسیج، تمام شدنی نیست و ما همواره به حضور بسیج نیاز داریم.

همچنین، عبدالرحمن شعاعی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، گفت : همچنان که در دوران دفاع مقدس، اقدامات و عملکرد بسیجیان نویدبخش پیروزی های پی درپی بوده است در شرایط حاضر و لزوم تحقق اهداف برنامه های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی نیز در همه عرصه ها پیش رو و فعال هستند.

شعاعی افزود: استکبار جهانی با درک تأثیر حضور و عملکرد بسیجیان، همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف و جایگاه بسيج را هدف قرار دهد که به لطف خداوند تا کنون ناموفق بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد خوزستان همچنین گفت: هر روز، روز بسيج و هر هفته هفته بسیج است چرا که فرهنگ و تفکر بسیجی بر کشور ما حاکم شده است و بنا بر فرمایش رهبر بزرگ انقلاب اگر بر كشوري نواي دل نشين تفكر بسيجي طنين انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه بايد منتظر حادثه ماند.

شایان ذکر است که در همایش بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیجیان ادارات حوزه شهید باهنر اهواز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,